Mijn 2 "oude" en 2 "nieuwe" schatjes

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Mandy1983, 26 jul 2012.

1. Mandy1983

Mandy1983 Gevorderd

Lid:
    30 mrt 2011
    Pluimen:
    324
    Aantal Cavia's:
    2
    Eindelijk heb ik na onze verhuizing tijd gehad om wat foto's te maken van onze 2 "oude" en 2 "nieuwe" schatjes en die wil ik graag met jullie delen :icon_lol:. Ik had al 2 castraten (Pip en Rex) en aangezien we in ons nieuwe huis meer ruimte hebben, was er eindelijk ruimte voor een caviaflat en konden we beide heren verblijden met vrouwlijk gezelschap!

Begin juni heb ik twee zeugjes gehaald bij Cavia opvang Un Allegra, Mila en Bella. Mila kennen jullie misschien nog wel van de webcam van Denise waar zij en haar 4 jongen een tijdje op te zien zijn geweest. Ook Bella kennen jullie misschien wel van dezelfde webcam, want zij is namelijk 1 van de 4 jongen van Mila. https://www.caviaforum.nl/community/geboren/218657-nestje-van-mila-geboren-3-mei-2012-a.html. Bella is de bovenste van de 4. Al zou je haar haast niet meer hekennen, de hele linkerkant van haar gezichtjes is namelijk heel donker geworden.

Pip woont nu op de bovenste verdieping gezellig samen met Mila en op de beneden verdieping van onze caviaflat wonen Rex en Bella. Op de eerste foto's staan Pip (rechts) en Mila (links). En op de onderste foto's staan Rex (links) en Bella (rechts). Helaas houdt Bella niet zo van stil zitten en foto´s maken en schuilt ze liever achter Rex, dus zij staat niet heel goed op de foto´s.

DSC_0170. DSC_0173. DSC_0177. DSC_0182. DSC_0184. DSC_0187. DSC_0190. DSC_0211.

• Pluimen Pluimen x 4
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 8 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media