• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Met spoed hulp gezocht voor vechtende cavia's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Megan_2

Beginnend
Lid
2 jun 2018
Reacties
4
Country flag
Hoi,

Ik heb twee zeugjes van 4 maanden. En ze ziten ook al 3 maanden bij elkaar. Het is altijd best goed tussen ze gegaan, ze kibbelen af en toe over een slaap plek maar verder gaat alles goed.

Maar vanavond had ik een van ze op schoot en toen ik ze haar terug zette hoorde ik een hoop kabaal. Ze waren met elkaar aan het vechten. Maar echt elkaar aanvliegen. Ook waren ze allebei aan het klappertanden. We hebben ze hierna uit elkaar gehaald. Daarna hebben we samen in de ren gezet. Hier vertonen ze wel boos gedrag met het echte vechten is afgelopen. Wel kibbelen ze weer een beetje en doen ze soms klappertanden. Nu tien minuten na dat dit allemaal is gebeurt liggen ze allebei best ontspannen in de ren

Wat kan ik het beste doen? Moet ik ze nu uit elkaar halen?

Groetjes
Megan

Status
Niet open voor verdere reacties.