MET SPOED een nieuw thuis gezocht voor twee cavia beren (inclusief alle toebehoren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura_x_

Ervaren
Lid
28 apr 2012
Reacties
220
DSCI0694.jpgDSCI0714.jpgDSCI0709.jpg

Knabbel (de zwarte) is geboren in 2008, de datum is onbekend
Boris (de bruine) is geboren op 08-11-2010

Boris is in onze opvang geboren en komt uit een nest van 4. Er is nog een zus van hem aanwezig, de moeder is met succes herplaatst. (Foto's van moeders en zijn zusjes en broertjes zijn ook aanwezig).

Ze zijn beide niet gecastreerd.

Knabbel heeft een scheur en zijn oor en Boris mist een heel stuk van zijn oor. Ze hebben hier beiden geen last van, ze zijn zo in de opvang gekomen.
Vooral Boris is erg klein gebleven in de groei, vergeleken met zijn zusje. We hadden hem samen met zijn broertje geplaatst en hij is hier nu een kleine maand weer terug in de opvang.

Je kunt ze oppakken, maar hiervoor is geduld (en rust) vereist. Ze zijn beide nog schichtig, maar totaal niet gemeen. Er is werk vereist om ze minder schichtig te maken. Ik ben hiermee begonnen en ik heb ze al zover dat ik ze in de kooi kan aaien zonder dat de weglopen. Ook komt Knabbel al groenten en fruit bij je halen, Boris doet dit nog niet.

Ik heb ze vanmiddag de nagels geknipt, dit vinden ze beiden nog erg eng.

Conclusie: Dit zijn cavia's waar je nog flink mee aan de slag moet. Maar er zit geen greintje gemenigheid in, het is puur angst.

Er zit toch wel een beetje spoed achter, we kunnen ze niet de aandacht geven die ze nodig hebben! Daarom hebben we besloten dat ze voor een goed tehuis gratis weg mogen inclusief hun kooi en toebehoren!

Het gaat ons erom dat ze goed terechtkomen bij iemand die veel aandacht aan de dieren kan geven.
Wie geeft ze een goed plekje?

U kunt contact opnemen via de een privébericht naar mijn account hier, die elke dag wordt nagekeken.

Met vriendelijke groeten,
Laura

DSCI0694.jpg DSCI0709.jpg DSCI0714.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.