• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Meet Goku en Rai

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid
22 sep 2009
Reacties
3.988
Website
www.instagram.com
Aantal Cavia's
3
Country flag
Ok ik zou nog wachten omdat er nog zoveel met Mounia (mijn dochter) aan de hand is qua ziekte. Maar na weken elke keer die 2 kopjes te zien (Ja weet ik ben ook niet voorstander van kopen in een dierenwinkel) Maar ik ben bezweken erg zwak maar wat zijn ze mooi. ( Mijn droom cavia's de California's moeten maar even wachten de bakken zitten vol, wel blijven die op mijn lijstje staan als volgende cavia ooit) Maar even terug bij mij leuke dag vandaag MEET Goku en Rai. Goku is de borstel en betekent Hemel en de gladhaar heet Rai en betekent bliksem, donder. (Japanse namen natuurlijk)

Ze zijn ongeveer 3 maanden ik geef ze 31-12-2014 als geboorte datum. En ze zitten al vanaf ze 6 weken zijn samen.

Dag 1
IMG_4955.JPG
IMG_4937.jpg
IMG_4935.jpg
IMG_4929.jpg
IMG_4925.JPG

Dag 2 even de ren uitproberen hier gaat alles heel snel :p
IMG_4965.JPG
IMG_4995.jpg
IMG_4982.jpg
IMG_4997.jpg
IMG_4981.jpg