• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Meer pijnklachten van Lysium en Eurologist

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbtirza

Ervaren
Lid
24 nov 2010
Reacties
55
Website
mijnus-teddys.webklik.nl
Hallo allemaal,

Mijn Doodle is inmiddels ook een blaaspatientje. Paar weken geleden is hij geopereerd aan twee flinke blaasstenen. Sindsdien begonnen met eurologist en Lysium, wat uiteraard zijn werk doet! Vorige week voor controle echo geweest en Doodle had geen nieuwe steentjes. Ook het gruis lijkt af te nemen in z'n urine.

Nu merk ik echter dat Doodle veel pijn heeft wanneer ik hem deze tabletten wel geef. Ik gaf vaak 2 tabletten lysium en 4 tabletten eurologist verdeeld over de dag.
Ik snap de werking van eurologist en lysium en vind het niet raar dat hij iets pijn aangeeft tijdens het plassen wanneer het gruis meegaat met de urine langs de plasbuis maar Doodle heeft HEEL VEEL pijn! :cry::cry:
Hij staat dan weer helemaal bol, is nat van achteren, piept, kreunt en pijnstilling ( carprofen ) helpt niet.
Blaasontsteking is al uitgesloten door DA.

Ik ben sinds gisteren even gestopt met de tabletten en pijnstilling en gisteren en vandaag, hoor ik geen gekerm, gepiep, staat niet bol, heeft redelijke poepjes, eet en drinkt meer,is droog van achteren... :)
Nu is mijn vraag: Geef ik misschien teveel of kennen jullie dit probleem ook?

Gr. Tirza

Status
Niet open voor verdere reacties.