Meedenken over huisvesting?

Lucienne

Gast
chateau2-2.JPGchateau2-1.jpgflat.JPGchateau1.JPG

Zoals ik al eens vertelde wonen hier 20 cavia's in huis.. Gewoon gezellig in de huiskamer.

De foto's zijn niet zo best :$ maar geven toch een indruk... De flat staat niet scheef! :icon_lol:

Het is best veel, zoveel cavia's in huis... ik heb dus 2 chateau's (naam ooit bedacht door Kaatje, ik noemde het altijd oneerbiedig 'bak 1' en 'bak 2') ;).

Maar goed, in chateau 1 woont castraat Prince met 6 dames. In chateau 2 wonen 5 dames.
Onder chateau 1 wonen Bono en Duke, ooit woonden ze samen, maar kregen erge ruzie. :icon_frown: Toen ik ze in de flat plaatste kwijnden ze weg, aten niet meer... dus nu wonen ze in kooien naast elkaar... en maken samen dagelijks een praatje. Ze gaan dan allebei tegen de kooi opstaan, zodat hun neuzen elkaar raken...
Een soort 'living apart together'.

Dan de flat, een verbouwde kledingkast. Hier wonen bovenin Beau en Axel, mijn enige berenstel dat nog samenwoont.
Daaronder Lizzy en Anouk.
Daaronder Dex, die ooit samenwoonde met Monty. Ook dat ging niet meer. :(
Monty woont onderin.

Ik zou het graag anders willen.... maar zit dus met nogal wat 'problemen'.

Wil Duke en Bono graag naast elkaar houden.
Chateau 1 wil ik niet kwijt, is een heerlijke ruimte voor de cavia's en goed te verschonen.

Chateau 2 wil ik eventueel wel 'opdoeken'. De flat ook wel, die vind ik eigenlijk te hoog.

Maar wat dan? En hoe? Ben al steeds aan het kijken naar alternatieven, maar dat valt nog niet mee.

Chateau 1 is echt vol, daar kan ik de 2 dametjes uit de flat niet bijplaatsen, chateau 2 is ook vol. Een grotere ruimte zou kunnen, zodat ik dan ook een chateau met 7 dames zou hebben..

Maar dan nog zit ik met de 4 alleenwonende heren...

Pffff.. wie denkt er even mee.?

Zag ook al een leuk 'hok' hier van Marjolein uit Baarn (bij mij in de buurt...) Maar ja, dat lost ook niet al mijn problemen op.

Wie heeft er een goed idee?

chateau2-2.JPG chateau2-1.jpg flat.JPG chateau1.JPG