Marley gas in buik

Nadia

Ervaren
Lid
14 okt 2007
Reacties
709
Aantal Cavia's
0
Marley is sinds het avondeten zeer apatisch, slap als een dweil en eet niet meer. Nu ik terugdenk is het de 2 laatste dagen dag ik hem wat minder dan normaal zie. Ik ben net naar de dierenarts geweest en hij heeft een gasbuik. Hij heeft een pijnstiller gekregen en ik heb dwangvoer 'critical care' gekregen. Doe heeft hij net om 20 uur voor het eerst gehad, en spuugt het uit, weet dus niet precies hoeveel hij binnen heeft gekregen. Ik masseer elke 10 min even zijn buik. Hij ligt op een snuggle safe maar voelt ook niet koud aan. Hij heeft de diarree, maar eigenlijk komt er maar weinig uit. Hij heeft een beetje sla olie net gekregen bij het spuitje met dwangvoer. Wat kan ik nog meer doen?

Hij is echt slecht zei de dierenarts , als het morgenochtend niet verbeterd is dan moet ik hem in laten slapen. Ik wil Marley helemaal niet kwijt, hij is pas 3 jaar oud!:'(
Dus wie o wie heeft nog een goede tip? Ik las op internet hooithee, en iets voor baby;s om gas op te lossen (de AH is nog tot 22 uur open, eventueel kan ik het gaan halen).