Mag ik jullie voorstellen Ivana

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Thea, 29 jul 2012.

1. Thea

Thea VIP

Lid:
    20 aug 2009
    Pluimen:
    1.917
    Website:
    Aantal Cavia's:
    8
    Voor mijn vakantie ben ik met Steffen bezig geweest om te kijken of ik uit België een cavia mee kon nemen op de terugreis. Helaas is dit niet rond gekomen, maar ja zoals iedereen wel weet, wordt je nieuwschierig en ga je eens op de site van Steffen kijken. Zit ik bij de zeugen te kijken en ja daar is zij ............... Ivana. Op slag was ik verliefd op haar en och ze stond te koop. Nee ik doe het niet, ja ik wil wel, nee ik doe het niet, ja ik wil wel. Wie kent het niet.
    Dus ik zei Steffen, na mijn vakantie laat ik het wel horen of ik haar neem of niet. Maar ach, de verliefdheid zat al diep en voor mijn vakantie had ik haar al besproken.

Vandaag was het dan zover, ik kon Ivana ophalen, onze nieuwe huisgenoot Coronet wit-creme-choco van 1 jaar. Ze heeft bij Steff een nestje gehad, maar hij heeft besloten niet verder te gaan met de fok van coronets. Ze is geboren bij cs Jet's dreamfarm.
    Haar kennismaking ging heel snel en vlot met mijn groep. Jip kwam meteen kijken, begroette haar en ging aan de andijvie. De andere dames kwamen na het eten ook gelijk kennis maken en Ivana liep meteen met de andere dames mee het hok bewonderen en kijken waar je wat kan vinden.

En dan nu het belangrijkste voor jullie de foto's:
    Ivana 290712 (4). Ivana 290712 (1). Ivana 290712 (2). Ivana 290712 (3).

Steff, bedankt dat ik Ivana aan mijn groep mag toevoegen. Ze is echt nu al een heerlijke knuffelkont en ze loopt in mijn groep alsof ze er al haar hele leven woont. Geweldig gewoon.

Ivana 290712 (4). Ivana 290712 (1). Ivana 290712 (2). Ivana 290712 (3).

• Pluimen Pluimen x 20
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 18 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media