• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Maak kennis met Bentley

Status
Niet open voor verdere reacties.

csguineaspride

Ervaren
Lid
1 mei 2010
Reacties
189
Website
www.cs-guineaspride.webs.com
Aantal Cavia's
10
Hallo,

een poosje terug heb een geweldig beertje gespot:
enige wat me tegen zat: hij woonde in DE
Hmmzz eventjes op routenet kijken, wat blijkt, op de terug weg van onze huwelijksreis komen we zo goed als langs de woonplaats van het beertje!
Ik trok de stoute schoenen aan en in mijn beste duits heen en weer gemailt.
Ja ze wilde hem wel verkopen aan mij, ze had al mooie dochters van hem en hij was nog jong genoeg om mij te verblijden.
Ik helemaal door het dolle heen, want wat was ik verliefd op die knapperd!
Nu het meest leuke, 2 weken terug werd ik gebeld, door een Duitser,
HELP ich spreche nicht so gutt Deutsch...... Gelukkig was mijn moeder ook hier en drukt ik zo mijn mobiel in haar handen zonder dat ze wist waar het over gaat (WHOOPS) ze begreep al gauw dat er iemand vanuit DE langs Deventer zou rijden en of ik Bentley al eerder wilde.
Mijn moeder dacht dat het ook over fokkers van cavia's ging (het woordje KUH is koe maar zei dacht een madel (zeugje) hoe hilarisch) Eenmaal bij de afgesproken plek plastte mijn moeder bijna in haar broek van het lachen: een echte koe in een trailer hihi!
Zo fijn dat de fokster erop vertrouwde dat het geld nog overgemaakt werd, want had nog niks overgemaakt, was erg druk met plannen voor ons huwelijk deze weken.
Maar hier dus Bentley:

en bij ophalen:

Aldus Bentley, onze nieuwe Adonis.....

Het was niet in de planning maar soms kom je iets tegen en MOET je het wel doen hihi

Status
Niet open voor verdere reacties.