Lysium of Eurologist

Astrid Wagenaar

Beginnend
Lid
22 apr 2014
Reacties
11
Aantal Cavia's
12
Peggy heeft blaasgruis...vorige week een urinetest laten doen bij de DA,en ze heeft ook een echo gehad.Daar kwam uit dat ze geen blaasstenen had maar wel veel gruis.Wel wat ontstekingswaarden,maar niet apart veel.Ook had ze bloed in de urine.Ze zit al bijna 2 weken op Bactrimel...vandaar de weinige ontstekingswaarden,en als pijnstiller Carpofen,maar nu Metacam...omdat ik gelezen had dat lange tijd Carpo schade kan aanbrengen aan de organen.Ik heb dit forum van voor naar achter doorgespit over blaasgruis/stenen/ontstekingen,en overal kom ik de tip van Lysium en Eurologist tegen.Ik heb dit 16 april al besteld bij de huisdierendokter.nl...maar tot mijn grote spijt en die van Peggy....hebben ze vakantie tot 28 april.Dus dan duurt het nog een week totdat ik het krijg...heeft iemand van jullie Lysium of Eurologist over en wil die het mij toesturen zodat ik sneller kan beginnen met geven? Uiteraard tegen betaling natuurlijk.Ik heb het internet ook al afgezocht of het ergens anders te bestellen is,maar kom alleen uit op Urologist,250 mg...maar die schijnt minder goed te werken en bij Knoevel's blaassiroop en die is uitverkocht...dus please???