• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Lunkarya

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annechien

Gast
voor de meesten nu gaan denken: he is ze nou helemaal van haar geloof gevallen? Nee hoor..... ben al een tijdje dol op de Lunk, maar nu mag ik van mezelf er 1 bij hebben voor de fun.

Ik zoek wel iets totaal anders dan de volle kleuren die ik nu heb. Gewoon iets lekker wat afsteekt bij mijn rode en roodbonte bestand. En al heel lang valt mijn oog op verdunningskleuren. Graag zou ik er wel eens een keer een nestje bij willen fokken, dus fokgeschikt lijkt me dan wel handig. Tegen de tijd dat dit zover is wil ik op zoek gaan naar een geschikt beertje, met uiteraard nestkeus voor de beer eigenaar.

Omdat ik de komende tijd een drukke periode heb, zou het fijn zijn als ik haar via de SLC/Lunkarya show mee zou kunnen nemen. Heb je iets zitten wat rond die tijd mag verhuizen, dan hou ik me aanbevolen!

Status
Niet open voor verdere reacties.