• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

lunkarya broers in lemonagouti creme wit en zilveragouti wit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze 2 knullen zijn net 4 weken oud nu, en mogen verhuizen naar een gezellig nieuw huis..

verkocht
verkocht

Alleen deze klein blijvende knul is nog te koop

faith

Gast
even omhoog met deze knappe gasten...:icon_cool:

caviaa

Ervaren
Lid
22 mrt 2010
Reacties
231
Aantal Cavia's
11
er mag dus niet met ze gefokt worden of wel?

faith

Gast
Ik zie ze liever als knuffels verhuizen..voornamelijk omdat de kruinen niet helemaal correct zijn van metname de zilveren

faith

Gast
even omhooghalen deze leuke knullen

Llewella

Beginnend
Lid
8 jan 2012
Reacties
103
Ik ben op zoek naar een beertje voor onze beer, en lunkarya's vind ik ook nog steeds erg aantrekkelijk; dus houdt deze even in mijn achterhoofd.
Worden ze ook als knuffels grootgebracht? Ik zoek een beertje wat ook heel knuffelig is. Onze huidige beer ontdooit wel steeds meer, maar is gewoon wat schichtiger nog. Onze overleden beer was echt een knuffelkont; altijd met kinderen opgegroeid en die zocht dat ook op.

Hilda

Gast
De cavia's van Sandra zijn heerlijke knuffels :)
Dus daar hoeft het niet aan te liggen:icon_cool:

PCharlie

Gevorderd
Lid
17 aug 2011
Reacties
96
Ik ben het totaal met Hilda eens. De cavia's van Sandra zijn echt knuffels. Ik heb er 1 bij Sandra vandaan en die is het knuffeligst van allemaal!

Die bovenste is mooi, Sandra.

faith

Gast
Bedankt meiden ...:p...

Ik zit niet dagelijks met mn dieren opschoot hier, maar ze hebben van nature wel zulke goede karakters dat ze met iets van extra aandacht prima knuffels zullen zijn..

faith

Gast
De lemonagouti creme witte Jodah is zojuist met Judith mee naar huis gegaan, alleen zn kleine broertje Josje is nog beschikbaar
Josje blijft behoorlijk achter in de groei, en is een klein maar zeer lief en aanhankelijk manneke..

Llewella

Beginnend
Lid
8 jan 2012
Reacties
103
Ik heb Josje ook even vastgehad, en hij is inderdaad heel lief! Ik vond het sneu om hem achter te moeten laten! Want hij heeft zo'n lief kopje!

Jodah is nu kennis aan het maken met Muis, Muis is nog wat opdringerig maar het gaat goed :)

faith

Gast
Ik heb Josje ook even vastgehad, en hij is inderdaad heel lief! Ik vond het sneu om hem achter te moeten laten! Want hij heeft zo'n lief kopje!

Jodah is nu kennis aan het maken met Muis, Muis is nog wat opdringerig maar het gaat goed :)

Is Muis intussen al wat gewend aan Jodah in zn hok?...

Llewella

Beginnend
Lid
8 jan 2012
Reacties
103
Is Muis intussen al wat gewend aan Jodah in zn hok?...

Yep, gaat nu goed! Hij duikt er nu niet de hele tijd meer bovenop! Mijn vriend heeft ze maar gescheiden gisteravond om Jodah te beschermen, zodat ie even kon wennen eerst aan de omgeving ook zonder meteen besprongen te worden om de 5 minuten. Dat scheiden was niet heel definitief; een bak in het trapgat zetten; Jodah zat boven, en Muis beneden, vanochtend zat Jodah beneden en Muis boven :p
Ik ga zo even foto's posten...

En Jodah heeft een roepnaam/bijnaam gekregen; Plumeau; past goed bij de bijnaam van Muis die ook wel Swiffer wordt genoemd omdat de gelijkenis wel groot is ;)
We wilden een naam die bij muis paste, maar uiteindelijk past dit ook wel ;) En de gelijkenis is er ook wel met de plumeau die mijn oma had ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Pepi1978 Lunkarya Fokzeugen gevraagd 0
Pepi1978 Lunkarya fokken Rassen en Kleurslagen 2
Whatsername Lunkarya beertje aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 0
Pinda Lunkies en vachtwissel Algemeen 25
Khaleesi De baby's van Galaxy (Lunkarya) Foto en Filmpjes 4
Khaleesi Twee jonge cavia zeugjes gezocht in Brabant/Limburg. (US/CH Teddy, Alpaca, Lunkarya.) Knuffelcavia's gevraagd 4
Annelie VERKOCHT Lunkarya knuffel beertjes choco-buff-wit Knuffelcavia's aangeboden 1
SharonHeij Lunkarya gezocht Fokzeugen gevraagd 7
123cavia Lunkarya koppel gezocht Fokkoppels gevraagd 3
ChantalBos Lunkarya beertjes Fokberen aangeboden 1
Myrt Benieuwd naar foto's van Lunkarya beren & zeugen Caviastallen en Combinaties 0
caviastal snowy Lunkarya black tan Fokberen aangeboden 1
sammuis VERKOCHT Peruvian castraat (lilac/saffraan/wit) en Lunkarya zeug (zwart/rood/wit) Knuffelcavia's aangeboden 1
Lauraiwema Lunkarya zilveraqouti Fokzeugen gevraagd 1
Ingrid! Zeugjes Peruvian, Tessel of Lunkarya gezocht Fokzeugen gevraagd 19
wendykiara02 VERKOCHT Skinny zeugje, CH-teddy zeug en Lunkarya castraat Knuffelcavia's aangeboden 0
Annelie Babyboom in Caviastal von Avongado Geboren 10
Lunkarya pollewop naar de DA Algemeen 13
Shariv 2 lunkarya knuffel zeugen! Knuffelcavia's aangeboden 1
Lunkarya cavia pollewop Algemeen 7
Nadia VERKOCHT Lunkarya,Beer,zwart-rood-wit, 03-01-2016 Fokberen aangeboden 1
Annelie VERKOCHT Verschillende lunkarya beren met stamboom Fokberen aangeboden 0
Pientie GEVONDEN Lunkarya's gezocht Fokzeugen gevraagd 1
femke de rapper Zoekend naar Curly, lunkarya of een ander langhaar type Fokkoppels gevraagd 3
Nadia GERESERVEERD Vijf sterren knuffelhuis gezocht voor twee Lunkarya dames Knuffelcavia's aangeboden 19
Swaas Goudagouti lunkarya Fokzeugen gevraagd 0
Nadia VERKOCHT Lunkarya,zwart-rood-wit zeugje Fokzeugen aangeboden 3
Nathalie1992 2 Lunkarya cavia beertjes Knuffelcavia's aangeboden 0
Nadia VERKOCHT Lunkarya, beer,geb 15-07-2015, uit zuivere lijn. Fokberen aangeboden 0
Kizzy Lunkarya en skinny zeugjes Fokzeugen gevraagd 0
Liesbeth Creme lunkarya Fokzeugen gevraagd 1
Hittepit Gezocht: wit/roodbont Peruvian/borstelmix of Lunkarya zeugje Fokzeugen gevraagd 0
Nadia VERKOCHT Lunkarya,beer,zwart-rood-wit,showverdeeld, Duitse lijnen Fokberen aangeboden 2
dauphinia VERKOCHT Ariel (choco-rood-witte lunkarya) zoekt een nieuw huis Knuffelcavia's aangeboden 1
Gioya Lunkarya zeugje Fokzeugen gevraagd 3
Josien Lunkarya beertje Knuffelcavia's aangeboden 1
Nadia Lunkarya, beer, zwart-rood-wit Fokberen aangeboden 0
Wilma1986 Jong driekleur coronet/borstel/lunkarya/ch teddy zeugje Knuffelcavia's gevraagd 14
Wolve005 GEVONDEN Himalaya& choco zilvervos/otter lunkarya Fokzeugen gevraagd 0
Nadia VERKOCHT Lunkarya, zwart rood wit, 07-07-2014 Fokzeugen aangeboden 4
Nadia VERKOCHT Lunkarya, zeug, slateblue-goud-wit argente Fokzeugen aangeboden 17
Nadia VERKOCHT Lunkarya choco-goud-wit, zeugje, geboren 07-09-14 Fokzeugen aangeboden 1
caviastal charobe Lunkarya nestje Geboren 13
Mireille1974 Borstel en/of lunkarya zeugje Knuffelcavia's gevraagd 24
Nadia [Cam] Lunkarya Ezra op de cam te volgen (na 12-09 uitgerekend) Foto en Filmpjes 41
Nadia Ukkie en haar 4 ukkies (Lunkarya) Geboren 15
Wolve005 Lunkarya Lizzy vanochtend bevallen van 4 baby s Geboren 13
Wolve005 VERKOCHT Lunkarya zwart otter beertje Akin Fokberen aangeboden 1
Nadia Ukkie (Lunkarya) op de webcam te zien (uitgerekend na 29-08) Foto en Filmpjes 22
steffen VERKOCHT Beren die nog een nieuw huisje zoeken! Fokberen aangeboden 4

Vergelijkbare onderwerpen