• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

lilac goudargente (zalmagouti) zeugjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vier meiden hier,voor de knuf maar voor de fok kan ook!!
Twee zussen van 20 maart,1 nichtje van 12 maart en een zeug van april 2011,die nu nog een nestje onder zich heeft.
Dit zijn de meiden,allemaal met stamboom.

zalmzusjes.jpg

DSCN4520.jpg

en de grotere :
Bacardi.JPG

anneke

Gast
Nou die vraag kan ik wel beantwoorden, aangezien de ouders voor een deel bij mij vandaan komen, dus mogelijk rd!

TofDob

Gast
Hee joh!!:icon_wink:
Maar in het fokcavia's heb ik het er wel bijgezet.

anneke

Gast
whahahaha, had ik dat niet mogen verklappen:icon_biggrin:

TofDob

Gast
whahahaha, had ik dat niet mogen verklappen:icon_biggrin:

Ja hoor,maar dit is het knuffeltopic,dus dacht dat het dan niet veel uitmaakte he:icon_cool:

anneke

Gast
Wat jammer weer :icon_sad:
Ik ken het gevoel....veel van wat ik mooi vind is toch weer tdd....ik heb wel een echt zuiver gladhaarbeertje voor je, lilac...is dat misschien wat? Uit het nestje van Joy ( solid lilac safraan argente) en Aka ( lilac). Al zit ik nu het topic van Manon te verstieren...sorry:icon_redface:

Lid
27 mei 2007
Reacties
10.819
Website
furryfriendsforever.jouwweb.nl
Aantal Cavia's
50
Ik ken het gevoel....veel van wat ik mooi vind is toch weer tdd....ik heb wel een echt zuiver gladhaarbeertje voor je, lilac...is dat misschien wat? Uit het nestje van Joy ( solid lilac safraan argente) en Aka ( lilac). Al zit ik nu het topic van Manon te verstieren...sorry:icon_redface:

Dat vindt Manon vast niet erg toch (????)
Helaas heb ik al teveel beren hier en we houden toch het zalmagouti US Teddy beertje aan uit het laatste nest. Eens zien hoe hij uitgroeit.

TofDob

Gast
Nee hoor,boom maar lekker verder.
Als je maar een cavia neemt.
Schenk ik ff thee in.
XD

---------- Bericht toegevoegd om 07:53 ---------- Vorig bericht was van 07:50 ----------

Wat een prachtige kleuren hebben ze! Heb je ze niet stiekem bijgekleurd? :icon_rolleyes:

hihhihi nee zo zien ze er echt uit ja :love:

TofDob

Gast
Ploep! Weer even onder de aandacht.;-)

TofDob

Gast
De twee meiden van 20 maart zijn verkocht :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
lilac goudargente (zalmagouti) zeugjes! Verschillende leeftijden. Fokzeugen aangeboden 1
lilac goudargente (zalmagouti) Gh beer Fokberen aangeboden 1
cs samarinda lilac-goudargente-goud-wit sheltie beertje van 19-08-2011 Fokberen aangeboden 5
Super cavia fan 3 zeugjes (coronet en alpaca) lilac en goudargente Fokzeugen aangeboden 14
Rosa_ Lilac tan X lilac-goudargente? Genetica en erfelijkheidsleer 12
CaviaChick Kleuren van deze zusjes Rassen en Kleurslagen 4
Wendy24 Gezocht lilac/safraan zeugje Fokzeugen gevraagd 1
Plato VERKOCHT Lilac saffraan wit beertje Castraat aangeboden 2
Cs chinlon 4 beertjes 2 merino 2 coronet Fokberen aangeboden 5
Furry Friends Forever Lila-Kate sluit de babyboom af Geboren 7
Caviastal_Absalom VERKOCHT Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 1
Sascha VERKOCHT 2 CH-teddy beertjes te koop, 1 lilac/safraan en 1 zwart/crème (brindle) Fokberen aangeboden 6
Obrunerry Lilac quadrifoglio? Rassen en Kleurslagen 3
Furry Friends Forever 1e nestje van 2019 lilac ottertjes Geboren 8
bloempotje 2 kleine beertjes zonder naam?! Algemeen 2
Furry Friends Forever Opgroeiende cali US Teddy's Foto en Filmpjes 6
kiara Alpaca lilac Fokberen gevraagd 1
Furry Friends Forever VERKOCHT Lilac goud wit US Teddy beertje Fokberen aangeboden 1
Furry Friends Forever Mooie lilac goud/saffraan wit US 3-ling! Geboren 5
Furry Friends Forever VERKOCHT 2 x Goud (mogelijk californian lilac/beige) GH tdd Fokberen aangeboden 1
Spoekie18 Buff x Lilac Safraan wit Rassen en Kleurslagen 2
Furry Friends Forever 3 lilac goud wit US Teddy's geboren! Geboren 10
Furry Friends Forever VERKOCHT Zwart rood wit (lilac goud wit dr) US beertje Fokberen aangeboden 2
Furry Friends Forever VERKOCHT Lilac goud wit QF US Fokbeer Fokberen aangeboden 2
RoosjeC Creme wit x choco buff wit en creme wit × lilac safraan wit Genetica en erfelijkheidsleer 5
Furry Friends Forever Nieuw US koppel; Zwart rood wit x lilac saffraan wit QF Foto en Filmpjes 1
Macy-1996 Ik vroeg me af wie er op deze forum lilac us teddy's fokken Fokken 4
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; sheltie Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; coronet en peruvian Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Verschillende langharige cavia's te koop; peruvian, coronet en sheltie. Knuffelcavia's aangeboden 4
Nishada Lilac saffraan wit verwacht Fokberen aangeboden 6
Quadrif Lilac goud wit (QF) geboren 16-2-2018 Fokzeugen aangeboden 3
Furry Friends Forever Lilac goud wit US Teddy's Geboren 6
Furry Friends Forever Souzan bevallen van een 3-ling! Geboren 11
Furry Friends Forever Californian lilac en beige Foto en Filmpjes 2
Furry Friends Forever Nog meer Californian lilac en beige! Foto en Filmpjes 8
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke langharige cavia's te koop (sheltie, peruvian, coronet en tessel; ook california) Knuffelcavia's aangeboden 1
Furry Friends Forever Wij lijken er 1 te hebben, goud california lilac Foto en Filmpjes 6
Quadrif Mijn eerste nestje US Teddy lilac goud wit (QF)😍 Geboren 20
Ronald Lilac gekleurde cavia’s Rassen en Kleurslagen 24
xdesix Lilac saffraan wit peruvian Fokberen aangeboden 2
xdesix Castraat lilac goud wit alpaca Fokberen aangeboden 1
Quadrif VERKOCHT Lilac goud wit QF Fokberen aangeboden 9
Furry Friends Forever Yes maar liefst 4 tan US zeugjes geboren Geboren 9
Furry Friends Forever Bloem bevallen op mijn verjaardag! Geboren 13
Furry Friends Forever 4 snoepjes voor Candy Girl en Jelly Bean Geboren 8
Laureas Mijn groepje cavia's lilac/saffraan/wit Foto en Filmpjes 10
carinescavias Gezocht een gladharig cavia beertje in lilac/goud of lilac/saffraan Fokberen gevraagd 7
Nishada Hobbyfokker Lilac-saffraan-wit gladhaar ( tdd) Caviastallen en Combinaties 4
carinescavias GEVONDEN Gladharig beertje in lilac/goud of lilac/saffraan gezocht Fokberen gevraagd 9

Vergelijkbare onderwerpen