• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Lieve US-Teddy zeug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze lieve US-Teddy zeug in de kleuren Choco/Rood/Wit moet ik helaas verkopen...
Fable is een lieve dame in de groep en kan dus goed samen met een ander zeugje en/of castraat!

Fable is geboren op 27-09-2009.
Ze is in goede gezondheid, al mist ze wat haar doordat mijn castraat de dames aanvreet als ze berig zijn... :icon_neutral:
Fable heeft bij mij 1 nestje gehad waarvan we van enkele jongen t vermoeden kregen dat ze Satijn waren. Vandaar dat we niet met haar hebben verder gefokt!
Fable zelf is GEEN satijn!
Voor Fable vraag ik een knuffel prijsje van 10 Euro.

Fable is op te halen in Tiel.

Voor meer info en/of reserveren graag een PB sturen.

New Hope

Gast
Die beer zit hier nog in mijn stal en zal niet verhuizen!
Ik heb altijd op de stambomen vermeld dat hij SD is, aangezien hij een bewezen Satijn drager is, via een ander nestje hier (waar mijn castraat Hino uit komt)!
Het gaat om Diego, Choco/Creme/Witte beer gefokt door Caviahuis Belle. Heb haar destijds gelijk een mail gestuurd, dus ze weet er van.

huismus30

VIP
Lid
16 mei 2008
Reacties
1.158
neugnadenfeld, ik heb ongeveer 30 caafjes
Website
vomringe.npage.de
Aantal Cavia's
35
Die beer zit hier nog in mijn stal en zal niet verhuizen!
Ik heb altijd op de stambomen vermeld dat hij SD is, aangezien hij een bewezen Satijn drager is, via een ander nestje hier (waar mijn castraat Hino uit komt)!
Het gaat om Diego, Choco/Creme/Witte beer gefokt door Caviahuis Belle. Heb haar destijds gelijk een mail gestuurd, dus ze weet er van.
was ook niet als kritiek bedoeld hoor ;) maar omdat ik in een ander toppic zag dat je drie beren te koop had staan, kwam het zo in mij op.. vandaar :icon_wink:

New Hope

Gast
Ja klopt ;) Ik zag t ook niet als directe kritiek hoor, hihi.
Wilde alleen wel gelijk even neerzetten dat t niet om de beren ging uit t andere topic ;)

Daarom heb ik er ook in staan dat als er meer info gewenst is dat er ge PBt kan worden...
OVerigens is geen van deze beren direct verwant aan Diego. Alleen Papillon heeft een kleine kans om SD te zijn (staat ook vermeld op zijn stamboom!!!), maar als je goed kijkt... Welke beer niet??? (is gewoon niet te achterhalen)
Het kwam bij mij ook uit een beer waarvan niemand wist dat hij SD kon zijn... Generaties lang is t dus meegedragen zonder t zich te uitten.

New Hope

Gast
Upje voor lieve Fable...
Fable mag eventueel ook verhuizen met 1 van de US-Teddy zeugjes van mijn "koppel" topic!!!

New Hope

Gast
Fable zoekt nog steeds een goed knuffel thuis!!!

New Hope

Gast
Schopje voor lieve Fable...
Ze mag eventueel ook verhuizen met Phalène en/of Delta.
Voor foto's van die 2 mag je me altijd een PBen.

lisasam

Ervaren
Lid
4 aug 2011
Reacties
216
Aantal Cavia's
7
hoe is fable naar andere cavia´s toe?

New Hope

Gast
Fable is een lieve zeug die bij mij in de groep altijd een onderdanige positie had en nog heeft.
Ze is altijd lief naar andere zeugen en alleen als ze berig is dan kan ze af en toe een beetje kribbig zijn (maar welke zeug is dat dan niet :joy: )
Ze loopt gewoon door de bak heen hier en negeert meestal de andere caafjes. Wel zit ze graag samen met iemand in een huisje, maar ook zie ik haar weleens alleen zitten in een huisje.

Ik kan alleen nooit garanderen dat ze precies t zelfde blijft in een andere situatie (met andere caafjes bij iemand anders thuis)... Dat weet je gewoon nooit...

lisasam

Ervaren
Lid
4 aug 2011
Reacties
216
Aantal Cavia's
7
dat is zo moeilijk om te zeggen hoe het gaat.
ik had een zeugje van mij naar een vriend gedaan maar ik kon haar al na paar dagen weer op gaan halen want daar ging ze de baas spelen ter wel ze hier onderaan de groep staat.
ik vindt haar erg leuk maar ben ook een beetje bang dat het misschien niet gaat tussen de meiden

New Hope

Gast
Met een castraat erbij lukt t vaak uitstekend!
Ik laat waarschijnlijk begin Mei een aantal beren die nu in de verkoop staan castreren (ligt eraan of ze dan al verkocht zijn of niet).
Misschien kan Fable dan met 1 van hen naar jou verhuizen?

lisasam

Ervaren
Lid
4 aug 2011
Reacties
216
Aantal Cavia's
7
ik kan er maar 1 cavia nemen anders wordt het te druk in het hok
ik heb al een beertje in huis alleen moet hij nog geholpen worden.

New Hope

Gast
Upje voor Fable!!!

New Hope

Gast
Lieve Fable zoekt nog steeds een liefdevol knuffelthuis!!!

Leetje65

VIP
Lid
24 okt 2011
Reacties
1.915
Aantal Cavia's
5
Oh mensen dit is zo'n mooi zeugje. En erg lief.

Het is dat het financieel echt niet kan maar had haar afgelopen zondag bijna meegenomen, zo'n mooie meid is het.
Wie oh wie?

Leetje65

VIP
Lid
24 okt 2011
Reacties
1.915
Aantal Cavia's
5
Ha kijk zo word ze nog populair hihi

Is zo'n echt lekkere dikkerd en dan positief hoor echt heel mooi beest( sorry val in herhaling)

New Hope

Gast
Dank jullie wel voor de lieve Upjes voor mooie, lieve Fable...
Ik begrijp er ook echt helemaal niets van dat er niemand is die voor deze knuffelige dame valt...
Het is echt dat ik heeele moeilijke keuzes heb moeten maken tussen al mijn dierbare en lieve caafjes... Anders had ze echt wel gebleven!!!

lisasam

Ervaren
Lid
4 aug 2011
Reacties
216
Aantal Cavia's
7
Ik wil graag fable reserveren alleen moet ik wel even kijken wanneer ik haar dan kan halen en hoe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
_**Esmé**_ VERKOCHT Lieve Teddy zeug zoekt goed huis Knuffelcavia's aangeboden 4
Kyara1989 2 lieve leuke Us teddy zeugen te koop! Fokzeugen aangeboden 12
djinnie Voor zeer goed tehuis: lieve saffraan bonte US teddy zeug Fokzeugen aangeboden 3
Cs Buiksloterham GEVONDEN Ervaren en lieve CH Teddy beer in Agouti Fokberen gevraagd 1
RutSha Dag lieve lieve Teddy Regenboogbrug 26
Olijfje VERKOCHT Lieve CH Teddy beer, 12,5 weken oud Fokberen aangeboden 2
CS Dreamer 3 lieve ch teddy beren Fokberen aangeboden 1
Melissa VERKOCHT Twee lieve CH teddy zilver agouti meisjes Opvangcavia's aangeboden 2
Ilsee! Lieve US teddy beer choco-rood-wit Fokberen aangeboden 0
CS Dreamer 3 lieve jonge CH Teddy beertjes Fokberen aangeboden 0
Troetel Lieve ch teddy castraat Castraat gevraagd 2
haaibaai GEVONDEN Gezocht: Lieve sullige US Teddy beer Fokberen gevraagd 5
zoeperzazke Oude, lieve chocotan US teddy beer Knuffelcavia's aangeboden 0
Tesselaartje VERKOCHT 2 Lieve US - teddy dames en heer geboren (4 weken) ! Fokzeugen aangeboden 6
Cavia home Timberly VERKOCHT Hele lieve US Teddy beer! Knuffelcavia's aangeboden 4
aoi07 VERKOCHT Twee lieve CH teddy beertjes aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 0
Anita VERKOCHT Super lieve en tamme ch teddy castraat Castraat aangeboden 9
kiimberleym Lieve US teddy choco dames! Fokzeugen aangeboden 2
Cavia home Timberly Lieve US Teddy beer Knuffelcavia's aangeboden 0
tekkie 2 lieve zwart tan Us teddy broertjes... Knuffelcavia's aangeboden 2
Caviastal Marieke Twee lieve heren een rood-bonte coronet en een driekleur US teddy Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal Un Allegra Nog steeds twee lieve teddy dwergjes uit de opvang! Overige Dieren 6
CS Dreamer lieve ch teddy castraat te koop Castraat aangeboden 10
Twee zeer mooie en lieve CH Teddy beertjes Fokberen aangeboden 0
Kyara1989 2 Leuke lieve Us teddy dames zoeken een leuk thuis! (opnieuw te koop) Knuffelcavia's aangeboden 9
Caviastal Un Allegra Twee lieve teddy dwergen opvang konijntjes! *nieuwe foto's* Overige Dieren 29
pebbles lieve tamme jonge us-teddy zeugje Knuffelcavia's aangeboden 0
VERKOCHT Zeer mooie en rustige lieve 3 kleur Ch Teddy Beer Fokberen aangeboden 0
zeer mooie en lieve CH Teddy beer: choco.creme,wit Fokberen aangeboden 0
CS Dreamer 2 lieve ch teddy beren te koop Knuffelcavia's aangeboden 1
Furry Friends Forever Lieve Tessa zoekt knuffel huisje (QF lila-goud-wit US Teddy) Knuffelcavia's aangeboden 7
2 lieve US-Teddy nichtjes zoeken een goed nieuw thuis! Fokzeugen aangeboden 12
Serina 2 lieve us teddy broertjes (buff/wit + choco/magpie) Fokberen aangeboden 4
2 leuke en vooral lieve US-Teddy neefjes!!! Fokberen aangeboden 1
caviastal guineadream een lieve roodbonte en driekleur us teddy beer Fokberen aangeboden 4
Dieuwertjess 2 lieve us teddy dames choco wit Knuffelcavia's aangeboden 1
djinnie lieve us-teddy beer, lilac-goud-wit, fokgeschikt Fokberen aangeboden 6
djinnie lieve us-teddy beer, lilac-goud-wit, fokgeschikt Fokberen aangeboden 5
djinnie Lieve us teddy beer, lilac-goud-wit quadri foglio, fokgeschikt Fokberen aangeboden 6
2 Lieve US-Teddy dames Knuffelcavia's aangeboden 44
Een lieve, kleine zilveragouti teddy. Geboren 7
Serina NEUWE FOTO'S !2 lieve Safraan witte US teddy broertjes Fokberen aangeboden 5
Lieve zwarte CH Teddy baby zeugje te koop Fokzeugen aangeboden 2
Co van Driel Lieve us teddy beertjes te koop (5x) Fokberen aangeboden 0
samoa Onze lieve Hillary is bevallen US Teddy Geboren 18
2Fantasy Zo plots lieve Teddy Regenboogbrug 24
MartijnvanOord Rust zacht lieve Binkie Regenboogbrug 12
MartijnvanOord Rust zacht lieve Bounty Regenboogbrug 15
PDSKS Dag lieve Jayda Regenboogbrug 18
kimkb Lieve Ytje, we zullen je missen Regenboogbrug 11

Vergelijkbare onderwerpen