• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Lieve Silvester/Cailan is er niet meer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

RachelleDribbel

Gevorderd
Lid
28 sep 2008
Reacties
172
Website
robijnsknuffels.jouwweb.nl
Ons kleine mannetje, hij was nog niet echt van ons maar toch voelde het al wel zo.
Ik zag Silvester een tijdje terug hier op het forum en was op slag verliefd.
Ik wilde zoizo nog een mooie bak boven voor mijn zeugjes en zocht daar nog een castraat voor.
Silvester (inmiddels omgedoopt tot Cailan) zou bij mijn zeugje Fleur en castraat Esa komen te zitten.
Afgelopen week ben ik al naar caviastal Lothlorien gegaan om Silvester even in mijn armen te houden en lekker te knuffelen.

Vanmiddag de bak boven in orde gebracht, Fleur en Esa er alvast in en morgen om 14.00 zou ik Cailan ophalen bij Jiska.
Vanavond na het zwemmen opende ik snel de email op mijn telefoon om te kijken of ik al een mailtje van Jiska zou hebben, ze zou me nog laten weten hoe de castratie was gegaan.
Alle drie de castraties waren goed gegaan maar Silvester/Cailan is in zijn narcose gebleven.

Ik heb het mailtje met tranen in mijn ogen staan lezen, ik kon het niet geloven, wat ontzettend oneerlijk :(

Rust zacht lieve kleine man.
Het is zo oneerlijk dat je maar 4 weken oud mocht worden,
Het is zo vreselijk oneerlijk dat ik niet van je liefde en aandacht heb mogen genieten samen met je nieuwe papa en je nieuwe vriendjes

Rust zacht kleine vent .. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.