• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Lieve lieve Punky slaap zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanne

Liefhebber
Lid
17 aug 2007
Reacties
7
Punky (snollebol, dikkerdje, flapoortje, bolleke…) 7 aug 2006- 27 maart 2012 (+/- 17u)

hanne-albums-stoffeltje+en+punky-picture96699-punkytje.jpg

Lieve lieve Punky. Wat zal ik je missen! 5 jaar en ruim 7 maanden ben je geworden, de oudste cavia die ik ooit heb gehad (en misschien ooit zal hebben). Het was niet makkelijk om te beslissen om je in te laten slapen, maar ik hoop dat je nu geen pijn meer hebt. De laatste dag en uren heb ik veel met je in de tuin doorgebracht. Ik voel nog je zacht prikkend haar in mijn gezicht en jij maar smullen van het gras. Ik hoop dat je nu bij Paris bent, niet meer alleen en bij je kameraadje waar je het zo goed mee had.

Ik weet nog ruim 5 jaar geleden kwamen we jullie ophalen in de caviastal, 2 kleine ukjes (alhoewel, dat jij een dikkerdje zou worden dat kon je toen al zien :icon_lol:). Jij was al snel heel tam en rustig, een echte teddybeer om mee te knuffelen. Ik maakte me toch een beetje zorgen over je gewicht en probeerde je in beweging te krijgen door je samen met Paris in de ren te laten rondrennen. Maar helaas, jij was al snel enkel geïnteresseerd in het eten en je lag dan heerlijk op je zij te genieten. Ik heb altijd gezegd: ‘als Punky niet meer eet, dan is er iets erg mis’. En zo bleek uiteindelijk ook… Je at de laatste dagen heel weinig. Enkel gras en paardenbloembladeren gingen er op het einde goed in. Het laatste dat je in de auto hebt zitten smullen was een madeliefje. We hebben moeten lang moeten wachten bij de dierenarts, maar je lag rustig in mijn armen te soezen. Ik hoop echt dat je niet te veel pijn hebt gehad… Nu ik weer thuis ben mis ik je vrolijke snoet die je zo grappig in de lucht kon steken. Ook mis ik je gestamp telkens je je even omdraaide of verlegde. Ik mis je flapperende olifantoortjes als je slaapt. Ook je ‘Bob de bouwer’ allures (telkens je ik vanalles klaar had gezet in de ren of het hok moest jij het weer schikken: met je neus duwen zodat alles iets je anders stond, de ren wat wijder maken of zelfs uitbreken:icon_smile:)zal ik missen. Ik mis zelfs het irritante geknauw aan de waterfles als je vond dat we je weer eten moesten geven. Ik mis je gewoon super hard! Het lijkt nog niet echt, ook omdat het net is alsof je ligt te slapen zoals je altijd lag. Zoals ik je de laatste uren gezien heb.

Tot weerziens en slaap nu maar zacht.

dikke kus
Hanne

Khydra

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Kaatje64

Gast

Polle

Gast

Annemickey

Gast

Ria Claassen

Gast

Osie Dosie en Dumpy

Gast

Fiep

Gast

Hanne

Liefhebber
Lid
17 aug 2007
Reacties
7

ans

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.056
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.