Leencavia?

Mauss

Liefhebber
Lid
30 jan 2011
Bericht
113
Reacties
18
Hoi,

Ben al lang niet meer op het forum geweest helaas. Ik heb best wel een drukke baan en daarnaast ben ik druk met het huishouden en natuurlijk de beestjes.

Vanochtend heb ik helaas een van mijn caviadames moeten laten inslapen. Mijn andere dame van 6 jaar zit nu zielig alleen. Ik heb net een mailtje naar St. Cavia gestuurd met de vraag of ik tijdelijk een cavia kan opnemen, zodat mijn cavia niet alleen zit. Het ligt in de bedoeling om (voorlopig) te stoppen met cavia's, dus ik wil op dit moment niet zelf aan nieuwe cavia's beginnen. Ik had ooit een groep van 7.

Ik wil hier ook graag even vragen of misschien iemand bij mij in de buurt wellicht ook een oudere cavia zielig alleen heeft zitten en deze misschien tijdelijk bij mijn dametje wil laten inwonen. Ik woon in Nieuwegein. Ik heb een ruim hok (1.30 x 0.85 m, met z'n zevenen was het hok bijna 3 meter lang) en ze krijgen volop groente en fruit, een goede verzorging is absoluut verzekerd.

Mocht iemand mijn dame een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed plekje kunnen bieden, is dat heeeeeel misschien ook een optie, maar liever neem ik er zelf tijdelijk een caafje bij (alleen wel heel lastig om later weer afstand van te doen, maar als ze dan weer terug gaat naar haar eigen baasje moet het te doen zijn :).

Mocht iemand mij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!