Leenbeer gezocht choco/creme/wit

Discussie in 'Dating Hoek' op www.caviaforum.nl gestart door PCharlie, 26 jul 2012.

1. PCharlie

PCharlie Gevorderd

Lid:
    17 aug 2011
    Pluimen:
    96
    Ik ben op zoek naar een leenbeer voor Macy. Macy is bijna 9 maanden oud en dat betekend dat het tijd wordt om een tijdelijke man voor haar te zoeken.
    (Haar droomman heeft ze al gevonden in de castraat Melvin) Macy is een choco/creme(iets)/witte gladhaar zeug, geboren op 5 december 2011 bij Caviastal Jens.

Ik zoek een gladhaar of engels gekruinde beer in de kleur choco/creme/wit. (creme/wit - choco/wit)
    In de omgeving van Noord-Holland of Zuid-Holland. Ik woon in het zuidelijke deel van Noord-Holland dus beide provincies zijn mogelijk.

De beer mag hier logeren maar Macy mag natuurlijk ook bij de beer logeren als het mooie meisje maar goed verzorgt wordt!

De reden waarom ik een leenbeer zoek voor het eerste nestje is omdat ik de beer na het dekken (tijdelijk) geen vriendje kan geven. Ik ben tegen het alleen huisvesten van cavia's ook als het voor een korte periode is. Ik heb geen andere beertje om erbij te zetten.

(Voor de mensen die zich dan afvragen waar Melvin dan blijft, Melvin mag dan even logeren bij de andere twee dames)

2. Log in of registreer je om de geplaatste 2 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media