• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Konijntje Joris heeft een genant probleempje XD

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamaralover

Gevorderd
Lid
3 sep 2011
Reacties
276
Aantal Cavia's
1
Waarschuwing: Dit bericht bevat nudistische foto's! :D

Tijdens oud en nieuw reageerde Joris heel raar op het vuurwerk, namelijk door heel de avond/nacht met een stijve piepie rond te lopen... Ik vond het echt heel vreemd en had dit nog nooit eerder bij hem gezien. Hij is nu 3,5 maand en in het begin toen hij 10 weken was ongeveer, ging hij m'n hand de hele tijd proberen te berijden. Maar dat heb ik heel consequent afgestraft. Dus nu maakt hij geen rijd-bewegingen meer, maar hij loopt wel de hele tijd zo rond:
DSC06579.JPGDSC06580.JPG
Nou kijk ik daar natuurlijk niet heel de tijd naar, maar elke keer als ik hem aanhaal en hij tegen de tralies omhoog gaat staan of als ik hem oppak is het niet te missen XD Later trekt hij het wel weer in dus hij heeft er blijkbaar goed controle over. Maar heeft iemand dit eerder gezien bij zijn/haar konijn? Is dit een kwestie van hormonen en moet hij zo snel mogelijk gecastreerd worden? Of is dit een soort uitproberen/puberdingetje en gaat dit vanzelf over? Ik hoop dat ik advies krijg, want dit vind ik zielig en vies tegelijk :p

DSC06579.JPG DSC06580.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.