• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Konijn + cavia ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roos

Gast
Hallo,
Ik ben een hele tijd niet actief geweest maar heb nu toch even een vraagje,
Vandaag is mijn caviahok kapot gegaan, mijn cavia's zaten al gescheiden omdat ze enorme ruzie hebben gehad,
en zet ik ze bij elkaar is het meteen op elkaar rijden etc.
Het konijnenhok staat tegenover de cavia's, hij is onwijs lief en doet (normaal) echt geen vlieg kwaad,
als 1 van de cavia's samen met hem in een ren zitten dan liggen ze altijd tegen elkaar aan en ze likken ook aan elkaar, nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik dus een probleem dat 1 van mijn cavia's dus geen hok meer heeft tijdelijk.
Kan ik even voor een tijdje tot ik een nieuw hok heb de cavia even bij het konijn neerzetten?
Als ik de cavia samen bij de andere cavia zet is de kans denk ik veel groter dat ze gaan vechten.
Is dit een goede keuze ?

Roos

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
8.920
Aantal Cavia's
2+
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
LittleRose24 Gezocht: Overgebleven cavia/konijnenspullen Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 1
cs kalára Zwangere cavia in vrieskou gedumpt Algemeen 6
Ronald Natuurlijk Cavia & Konijn Algemeen 1
hop63 Cavia flat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 7
Turtles Cavia flat voor cavia en konijn of ? Huisvesting 5
Ronald Ganzenborden samen met je konijn of cavia Algemeen 1
Jakandra Mooi cavia of konijnen hok Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Roos SS van konijn aan cavia Voeding 11
Ronald Hersengymnastiek voor je konijn of cavia Algemeen 5
Ronald Een konijn en een cavia? Gedrag en Verzorging 2
Susan Cavia´s en konijnen Gedrag en Verzorging 4
AmandaH VERKOCHT Te koop: Nieuw konijnen/cavia buitenhok met ren. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
Fabienne2 Blaasproblemen bij de cavia en het konijn Database Ziekten Almanak 0
Wouzzy Konijnen/cavia buitenpaleis + schuilhokje Groningen Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Cavia home Timberly Buitenverblijf gemaakt. Show je huisvesting 21
tamaralover Bestaat er zoiets als een "konijnen-cavia"? Algemeen 13
Ronald Leen een cavia of konijn Algemeen 13
cavia en konijn Gedrag en Verzorging 9
Vragen over cavia/konijn koppel Algemeen 14
caviacool Mooie grote cavia/konijnkooi te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Cheryltje Cavia en konijn laten kennismaken of juist niet? Gedrag en Verzorging 14
1 cavia 3 konijnen? Marktplaats 5
Petradhd Kruising tussen konijn en cavia? Marktplaats 35
Scarlet Nieuw hok zelfontwerp, combi(niet samen) konijnen, cavia,s. Tips gevraagd Huisvesting 4
isabelle45 Gezocht: cavia/konijnen tunnel Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 4
Kwebbles&Pebbles Luxe cavia-konijnen hok, hout, 2 verdiepingen met verbinding Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
juuth Mannetjes konijn + vrouwtjes cavia + hok Marktplaats 1
Laptopmuis Verschillende toebehoren konijn of cavia Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Romy Cavia/konijnen ren Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Jou hond, konijn, hamster, cavia op de foto in Vinkeveen? Het kan! Babbelbox 10
Djohn Van konijn naar cavia naar konijn naar cavia en nu weer terug bij het konijn! :P Babbelbox 52
Djohn Twijfel... Cavia of konijn.... Algemeen 68
Laptopmuis Cavia, konijnen en hamster toebehoren! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
caviastalLianne handleiding voor de verzorging van cavia en konijn Gedrag en Verzorging 31
Meagan Van harte gefeliciteerd konijn en cavia, Michel3913, babsj, **Marga**, Zhuyang,... Verjaardagen 6
NienkeMarijn MP advertentie konijn bij skinnie cavia Babbelbox 16
zanti Konijn bij cavia Algemeen 62
Dandelion Buiten flat cavia/konijn (4 verd) Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
MelinaW Mooie cavia/konijnen kooi te koop. Huisvesting 2
cs porcellino 2 cavia/konijnen buiten hokken tekoop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 5
Tamara Groot ruimte besparend hok voor cavia of konijn Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 14
Blossom dwerg konijn + cavia Algemeen 11
CS dreamgarden Cavia/konijnen hokken te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
NU 15% korting op care+(cavia/konijn), hugho(cavia) & surpreme (cavia/konijn) Webshop Dieza 0
Schokolina Mooie konijnen - cavia flat met trespa bodems. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
pebbles Een bijzondere vriendschap tussen een kat, cavia, konijn en pitbull Foto en Filmpjes 19
leuke cavia, hamster, chincilla, fretten, pappegaaien, konijnen kleurplaten Babbelbox 1
Konijn en cavia show Oelegem (B) (foto's) Shows 6
Kan een konijn een cavia zwanger maken? Algemeen 25
Jessica konijn knabbelt aan haar cavia Algemeen 33

Vergelijkbare onderwerpen