• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Knaagdierendag, Zaterdag 1 September 2012.

Status
Niet open voor verdere reacties.

avonturia

Beginnend
Lid
7 mei 2012
Reacties
26
Wegens groot succes is er zaterdag 1 september 2012 van 9.00 - 17.00 weer een konijn- en knaagdierfestijn in Avonturia de Vogelkelder.

Ook dit jaar weer spetterende actie’s en volop verrassingen voor de liefhebbers van konijnen en knaagdieren.

Altijd een publiekstrekker is onze huiskeurmeester de Hr. Qualm.
Hij is weer aanwezig om de konijn- en knaagdierkeuring te verzorgen.
Deze keuring is gratis, maar inschrijving is wel verplicht (inschrijfformulieren zijn te verkrijgen bij de informatiebalie van Avonturia de Vogelkelder).
U kunt maar 1 dier inschrijven.
Schrijf je snel in want VOL = VOL

Allround dierentrainster Bernice Muntz is ook aanwezig deze dag en geeft van:
10.30 - 12.00 Een lezing over het opvoeden en trainen van konijnen, o.a over
zindelijkheid, het commando “in de kooi” en hoe leer ik een “High Five” aan.
12.00 - 13.00 Gelegenheid tot vragen stellen over Uw konijn of knaagdier.
13.00 - 14.00 Lezing over spelen, puzzelen en lol maken met je konijn.
Lezing en demonstraties over hoe je samen met je konijn kan spelen.

Vanaf 11.00 uur laten lieve hamsters zich zien van hun mooiste kant en kunt U snelle hamsters zien rennen voor leuke prijzen.

Net als vorig jaar is er weer een dierenarts aanwezig die geheel gratis Uw konijn of knaagdier controleert op de gezondheid.(de tijden worden op de website van Avonturia nog bekend gemaakt)

Nieuwsgierig geworden:

KOM NAAR AVONTURIA DE VOGELKELDER
Kerketuinenweg 3
2544 CV Den Haag
070 - 3637272 ( Vraag naar Judith)
www.avonturia.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderwerp starter Soortgelijke onderwerpen Forum Antwoorden Datum
Zondag 24 Juli Knaagdierendag MeerZoo in Marknesse Shows 5
Lilyan Zaterdag komen ze Algemeen 6
kiara OPGELOST Eventueel vervoer voor caafs as zaterdag Vervoer aangeboden / gevraagd 0
Jips Zaterdag 28 november actie PetsPlace Algemeen 8
OPGELOST Oppas gezocht voor zaterdag 5 juli; zaanstreek Oppas aangeboden / gevraagd 9
Zaterdagse zaken Foto en Filmpjes 12
GEZOCHT: vervoer van Hasselt naar Nieuwegein as zaterdag Vervoer aangeboden / gevraagd 0
twobeatsofflovehim Zaterdag zijn Salt en Pepper bij me! Algemeen 8
caviastalfiona Zaterdag werden we verrast met een nestje ch teddy( help wat voor kleuren ?) Geboren 23
CS Piccolo Sint-Genesius-Rode (BE) - Zaltbommel (NL) zaterdag 16/11 in de namiddag Vervoer aangeboden / gevraagd 2
yvonne's villa Zo herkennen jullie mij zaterdag... Shows 23
caviaontop Yes ze komen er zaterdag aan!!! Foto en Filmpjes 21
De Cavia Express reist weer door het land op zaterdag 21 september! Vervoer aangeboden / gevraagd 14
Een AristoCratische Zaterdag. Foto en Filmpjes 23
De Cavia Express gaat weer rijden op zaterdag 13 juli! Vervoer aangeboden / gevraagd 16
De Cavia Express gaat weer rijden op zaterdag 18 mei! Vervoer aangeboden / gevraagd 93
Zaterdagse zaken Foto en Filmpjes 14
yvonne's villa Zaterdag is het feest bij caviaflat.nl! Caviastallen en Combinaties 11
Cavia forum meeting op zaterdag 25 mei 2013 bij DIEZA in Oss Shows 16
Cavia forum meeting op zaterdag 25 mei 2013 bij DIEZA in Oss Webshop Dieza 1
kitten Zaterdag aangeboden vervoer en castratie Bakkeveen! Vervoer aangeboden / gevraagd 14
Suzannio Zaterdag, eindelijk! Algemeen 8
Lu kai cavies Vervoer gezocht omgeving rotterdam naar show Aarschot zaterdag Vervoer aangeboden / gevraagd 2
Foto's pagina 4 !! - Yentl zaterdag koppelen met zijn vrouwtje! Gedrag en Verzorging 57
steffen Ik ben benieuwd wie er allemaal naar zuidlaren gaan aanstaande zaterdag! Algemeen 4
wwwer ECC Show XL Zaterdag 5 oktober 2013 Barneveld Shows 563
Khydra en ik kwam zaterdag thuis met Foto en Filmpjes 15
Mirr Zaterdag is het zover! Algemeen 15
om maar even terug te denken aan die ene mooi zaterdag dat we buiten mochten spelen Foto en Filmpjes 4
yvonne's villa Hee Melle, je mag zaterdag weer! Foto en Filmpjes 12
Irene Gaat er iemand donderdag en zaterdag naar de championshow? Vervoer aangeboden / gevraagd 1
nanga a.s. zaterdag champion show nieuwegein - spijkenisse of omgeving Vervoer aangeboden / gevraagd 1
nanga ncc huizen a.s. zaterdag richting omgeving rotterdam Vervoer aangeboden / gevraagd 5
Jessica Peruvian knuffel zeugjes (ECC of Arnhem, Tilburg, Zevenaar deze zaterdag) Knuffelcavia's aangeboden 4
Co van Driel Borstelzeugje Dieuwke bevallen van drieling, zaterdag 13 augustus 2011 Geboren 13
cavialady zaterdag werd een droom werkelijkheid Foto en Filmpjes 9
Co van Driel Dieuwke en Sabine bevallen, zaterdag 14 mei 2011 Geboren 4
Co van Driel Barbara en Melanie samen bevallen van jonge cavia's, zaterdag 2 april 2011 Geboren 8
2 keurmeester die afgelopen zaterdag bij de ECC show! Caviastallen en Combinaties 19
caviastal hilton Mijn aanwinsten van zaterdag! Foto en Filmpjes 24
Annelies78 Zaterdag komen mijn allereerste opvangcavia`s! Algemeen 12
patricia123 Zaterdag op zondag nacht Fokken 13
sabina198 Volgende week zaterdag krijg ik 2 nieuwe caafjes Algemeen 26
Zaterdag pas?! Foto en Filmpjes 33
hundrie Wie heeft er een gladhaar zeugje te koop en gaat zaterdag naar nieuwegein Fokzeugen gevraagd 12
Co van Driel Snoetje bevallen van vierling, zaterdag 20 november 2010 Geboren 14
Mijn caafjes op een luie zaterdag avond Foto en Filmpjes 9
Kwebbles&Pebbles Wie heeft er plek vanaf Bergen op Zoom naar IJsselmuijden zaterdag a.s. Shows 1
A's Zaterdag ga ik Neytiri en Frasier ophalen!! Algemeen 19
Serina Loïs voor rassenkeuring ECC as zaterdag geblesseerd!!! Gedrag en Verzorging 4
Soortgelijke onderwerpen