Kleine verrassing!

Discussie in 'Geboren' op www.caviaforum.nl gestart door Chanell, 19 jul 2012.

1. Chanell

Chanell Ervaren

Lid:
    20 sep 2010
    Pluimen:
    373
    Website:
    Aantal Cavia's:
    7
    Gisteren was het dan eindelijk zover: Sammy is bevallen! Maar natuurlijk gebeurde het nèt op het moment dat ik er even niet was haha! Gelukkig is alles goed gegaan en lopen er nu 4 kleine scheetjes op de derde verdieping. 2 beertjes en 2 zeugjes.

Vader en moeder zijn alle twee US Teddy’s in de kleur Slate Blue – Goud – Wit. Maar er zit wel een kleine verassing in het nestje, namelijk een Slate Blue – Saffraan – Wit caafje! Ze is echt een scheetje! :love:

Er was een kans dat zowel Jerry als Sammy drager was, maar ik had niet verwacht dat ze het ook alle twee zouden zijn. Ik dacht eerst dat ze Lilac – Saffraan – Wit was, maar na beraad met Rianne kwam ik erachter dat je dus ook Slate Blue – Saffraan – Wit kunt hebben… Eigenlijk ook wel logisch, maar ja, ik ben blond hè… :icon_lol:

Ik weet nog niet het fijne van Slate Blue – Saffraan – Wit, maar daar ga ik me maar eens in verdiepen en in 4 weken bedenken wat ik daarmee ga doen. (Mooie besteding van m’n vakantie! Inclusief het knuffelen natuurlijk… :) )

Hier zijn ze dan!

Beertje, 84 gram. Slate Blue - Goud - Wit
    C nest beertje 1 - kleine foto.

Beertje, 98 gram. Slate Blue - Goud - Wit
    C nest beertje 2 - kleine foto.

Zeugje, 98 gram. Slate Blue - Goud - Wit (Mooie kleur Slate Blue, al wordt dat op de foto weer eens niet helemaal duidelijk jammer genoeg.)
    C nest zeugje 1 - kleine foto.

Zeugje, 110 gram. Slate Blue - Saffraan - Wit.
    C nest zeugje 2 - kleine foto.

Dan nog de twee meisjes en één ventje (het andere ventje was te druk met de theemust die ernaast stond en wilde niet stil blijven zitten haha!)
    C nest beertje 1 - zeugje 1 - zeugje 2 - kleine foto.

En als laatst nog de twee dametjes in de theemuts. :D
    C nest zeugje 1 - zeugje 2 - kleine foto.

Beide beertjes gaan weg als knuffel. Over de zeugjes denk ik nog na.

C nest beertje 1 - kleine foto. C nest beertje 2 - kleine foto. C nest zeugje 1 - kleine foto. C nest zeugje 2 - kleine foto. C nest beertje 1 - zeugje 1 - zeugje 2 - kleine foto. C nest zeugje 1 - zeugje 2 - kleine foto.

• Pluimen Pluimen x 12
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 30 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media