Kleine Pip

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door fooks1, 15 jul 2012.

1. fooks1

fooks1 Gast

Vanmiddag een klein caafje opgehaald, kleine Pip.
    De mensen waar ze vandaan komt zeiden dat ze al bij de moeder weg kon, maar toen ik het thuis nog even narekende en haar had gewogen bleek ze toch nog wel wat jong en licht te zijn. Ze is namelijk 3 1/2 week en weegt 247 gram. En als ik het goed heb is ze liliac-goud-wit. De foto's zijn even zonder flits gemaakt.
    Als ik dat had geweten had ik haar liever nog een weekje bij de moeder gelaten, maar het is nu niet anders. De mensen hadden nog een jonger nestje, gelukkig deden ze die nog niet weg. Was verder trouwens allemaal schoon en netjes, geen fokkers maar mensen die zo nu en dan een nestje hadden.
    Ze is goed levendig en dronk daar niet meer bij de moeder en was al wel gewend aan allerlei soorten groente en ook kwam ze al regelmatig buiten op het gras in een rennetje.
    Vind het wel wat sneu dat ze nu alleen zit dus we zijn druk op zoek naar een vriendinnetje.
    Ze zit nu even in een 80x50 kooi, maar zoals je op de foto kunt zien zijn we al begonnen aan de nieuwe bak van 120x60, hier moet nog vinyl in en het plexiglas moet er nog voor. Dan nog afkitten en goed laten drogen.
    Schiet al wel op dus.
    Hier wat foto's, ik hoop dat het lukt. Vraag me nu trouwens af of ik dit niet in het fotoforum moest plaatsen?
    IMG_0810.JPG IMG_0815.JPG IMG_0821.JPG IMG_0822.JPG IMG_0817.JPG

IMG_0810.JPG IMG_0815.JPG IMG_0821.JPG IMG_0822.JPG IMG_0817.JPG

2. Log in of registreer je om de geplaatste 14 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Kleine
  1. Ronald
    Reacties:
    9
    Bekeken:
    442
  2. Daxira
    Reacties:
    4
    Bekeken:
    265