Kijk eens wat ik heb ...

Discussie in 'Huisvesting' op www.caviaforum.nl gestart door Laura_x_, 1 aug 2012.

1. Laura_x_

Laura_x_ Gevorderd

Lid:
    28 apr 2012
    Pluimen:
    220
    Het merendeel van mijn caafjes zit nu in de nieuwe kast (zie ander topic) en hebben nu meer ruimte tot hun beschikking.

En toen hadden we Boris nog, het castraatje. Wegens ruimtegebrek hadden we hem 2 dagen in een 80 cm kooi, maar pff: verschrikkelijk wat klein. Vanmiddag een oplossing bedacht en gelijk aan de gang gegaan, stom dat we er niet eerder aan gedacht hebben.

Hij zit dus nu op de caviatafel, waar de cavia's in groepjes op zullen gaan in de winter. Hij is de eerste die er gebruik van mag maken, enkel voor hem wordt dat zijn 'permanente woning'. De kast is klaar, de tafel is klaar. Morgen de laatste dingen afwerken en dan is de ruimte helemaal af :D

Boris heeft dus een zee van ruimte, 1.40 bij 80 voor zichzelf :D
    Boris zit alleen, dat klopt. Dit komt omdat ik geen goede match heb kunnen vinden met mijn andere cavia's. Dat is ook de reden dat we voor hem (zo snel mogelijk) een nieuw thuis zoeken, een cavia alleen is not done. Dus, wil je dit (gecastreerde) ventje een thuis geven ...

En blij dat hij was :icon_lol: Hij zat het eerste kwartier echt constant te piepen en rond te rennen door zijn nieuwe verblijf. Heerlijk om te zien :)

Forum (1). Forum (2). Forum (3). Forum (4). Forum (5). Forum (6). Forum (7). Forum (8). Forum (9).

Forum (10).
    Snappen jullie dat ik soms schrik? Dit is Lady, het flessencaviaatje, als ze slaapt. Ze laat zich zo vallen :p Toevallig heb ik deze foto vanavond ook gemaakt.

Forum (1). Forum (2). Forum (3). Forum (4). Forum (5). Forum (6). Forum (7). Forum (8). Forum (9). Forum (10).

• Pluimen Pluimen x 2
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 4 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media