• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

VERKOCHT Kersenhouten Caviameubel

Status
Niet open voor verdere reacties.

hidalgo

Ervaren
Lid
24 feb 2004
Reacties
10
Website
home.wanadoo.nl
DSC01389.jpg

In uitmuntende staat. Destijds gemaakt door caviaflat en gekocht voor meer dan 400 euro.
Twee lossen planken waar 4 individuele hokken van gemaakt kunnen worden. Op wielen dus goed verrijdbaar inclusief led verlichting. Mooi hok voor in huis.
Ik vraag er 100 euro voor.
Afhalen in Den Haag. Reacties graag via mijn email of via de advertentie op MP.
Ik kom hier niet zo vaak meer...:$

DSC01389.jpg

Lid
6 jun 2008
Reacties
2.259
wat zijn de maten , ik zal hem zo aan mijn man laten zien.

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.242
Aantal Cavia's
00
Ik vind het ook een mooi meubel, maar weet uit ervaring dat dit niet de flat voor mij is.

hidalgo

Ervaren
Lid
24 feb 2004
Reacties
10
Website
home.wanadoo.nl
Upje voor dit mooie hok. Moet snel weg wegens complete beeindiging van hobby.Echt een heel mooi en praktisch hok.
Vind je het een mooi hok maar te duur qua prijs doe me dan een goed bod ;-)

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.242
Aantal Cavia's
00
Misschien zijn de maten handig?

hidalgo

Ervaren
Lid
24 feb 2004
Reacties
10
Website
home.wanadoo.nl
120 breed 90 hoog 50 diep sorry dacht dat deze erbij stonden!

tanja82

Ervaren
Lid
13 okt 2011
Reacties
132
Jammer is te ver weg.
Zou een mooi hok voor hier zijn maar helaas een te grote afstand voor mij

Micka

Gast
Ik vind het een mooi hok maar als ik kijk naar het zeil en de plashoeken vind ik het wat ver gaan om het "in uitmuntende staat" te noemen.

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Nou dan haal je voor 69 cent een fles azijn en gooi je die in de plashoeken en woesj woesj woesj weg zijn de plasvlekken.

Micka

Gast
Nou ik kan me niet voorstellen dat dat zo 'whoesj whoesj' werkt hoor als het al in het hout zit.

hidalgo

Ervaren
Lid
24 feb 2004
Reacties
10
Website
home.wanadoo.nl
Die fles azijn krijg je ervan mij bij :) Uiteraard zijn er gebruiksspoortjes maar het is een sjiek hok en de buitenranden zijn onbeknaagt

Ria Claassen

Gast
Nou dan haal je voor 69 cent een fles azijn en gooi je die in de plashoeken en woesj woesj woesj weg zijn de plasvlekken.

Heb ik nog beter nieuws. Voor 49 eurocent azijn met citroen bij Jumbo en alle plekken verdwijnenn als sneeuw voor de zon. Ik denk dat er niks mis is met de prijs...

---------- Bericht toegevoegd om 10:30 ---------- Vorig bericht was van 10:27 ----------

Nou ik kan me niet voorstellen dat dat zo 'whoesj whoesj' werkt hoor als het al in het hout zit.
Vergis je niet in de azijn tip van Marjan...Komt helemaal goed met woesj woesj

hidalgo

Ervaren
Lid
24 feb 2004
Reacties
10
Website
home.wanadoo.nl
Het zit niet in het hout....! Nieuwstaat kun je niet verwachten maar de koper krijgt er een fles azijn bij! Omdat ik afstand heb gedaan van de caviasport (na veel mooie dingen te hebben beleefd) staat dit hok echt in de weg maar zou het zonde vinden om deze naar het grofvuil te brengen....

Micka

Gast
Ik zeg toch ook niet dat er iets mis is met de prijs. Ik zeg alleen dat ik de benoeming uitmuntende staat niet deel als hout is aangetast door urine. En als het zo whoesj whoesj te verwijderen is, had ik het als verkoper even zelf gedaan. Al is het alleen maar om dit soort gezeik te voorkomen. :icon_lol:

Oh ik lees nu dat het niet in het hout zit. Nou dan zal het idd wel goed komen met de whoesj whoesj. :$

Lid
6 jun 2008
Reacties
2.259
Al is het alleen maar om dit soort gezeik te voorkomen. :D

als jij er dan mee stopt word er niet gezeikt :icon_rolleyes::icon_lol: haha geintje !!

Ria Claassen

Gast
Het zit niet in het hout....! Nieuwstaat kun je niet verwachten maar de koper krijgt er een fles azijn bij! Omdat ik afstand heb gedaan van de caviasport (na veel mooie dingen te hebben beleefd) staat dit hok echt in de weg maar zou het zonde vinden om deze naar het grofvuil te brengen....

Ga je niet zitten verontschuldigen voor ons. Elke flat kooi bak etc die je gebruikt verkoopt is in geleefd. Wie zich daaraan stoort kan zich bij caviaflat.nl een zelfde nieuwe laten maken en het 3 voudige betalen. Als je wat dichter bij woonde wist ik het wel. Ik ben nog op zoek voor in het appartement van mijn vriend.Niet bij het grof vuil zetten hoor. Er komt vast een liefhebber...

---------- Bericht toegevoegd om 10:53 ---------- Vorig bericht was van 10:38 ----------

Oh ik lees nu dat het niet in het hout zit. Nou dan zal het idd wel goed komen met de whoesj whoesj. :$
We gaan allemaal wel eens de mist in met een reactie maar eerst goed lezen en dan pas tikken bespaart vaak een hoop onnodig gedoe...Het kost niets meer om aardig te blijven voor elkaar. :p
Fijn weekend.

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Nou die azijn tip werkt echt hoor zeker op zeil en goed afgewerkt hout en plastic.

En die prijs van de azijn gokte ik maar ik weet dat het bijna niks kost en gewone azijn voor de sla werkt net zo goed dus duik je keukenkastje in.

Ik vind het een prachtige flat en als ik niet al een prachtige bak had hier of zou willen uitbreiden dan zou ik hem kopen.

En wat die reacties betreft ik vind dit een heel onschuldig topic in vergelijking met andere topics. :D

Micka

Gast
Haha nou als je me hier al onaardig vond, dan berg je maar hoor :behindsofa: als ik echt een keer onaardig ben. :devilsign:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen