kan mijn cavia zwanger zijn?

Discussie in 'Draagtijd' op www.caviaforum.nl gestart door Caro1980, 29 jul 2012.

1. Caro1980

Caro1980 Beginnend

Lid:
    11 jun 2012
    Pluimen:
    46
    Hoi Allemaal,

Wij hebben 2 cavia zeugjes, bij een fokker vandaan die regelmatig shows doet met zijn cavia's. We hebben ze nu sinds 23 juni en toen zei hij dat ze 4/5 weken oud waren. Nu is ons ene zeugje wat dikker en ze heeft ook flinke tepels, terwijl de andere dat niet heeft:icon_rolleyes: Kan het zijn dat ze zwanger is? De fokker zelf zegt dat er altijd een mogelijkheid is ook al probeert hij ze op tijd weg te halen bij de rest maar dat er altijd wel eens eentje tussen door glipt, het is ook geen probleem mocht ze zwanger zijn want de jongen zou ik dan bij hem kunnen brengen, maar goed vroeg me af hoe ik hier zeker van kan zijn en hoever zou ze dan nu kunnen zijn? Wij gaan nl morgen op vakantie en ik zou het best vervelend vinden als de oppas hier mee zou zitten. Mocht het zo zijn gaat een bevalling dan meestal wel goed op zo'n jonge leeftijd? En waar moet ik op letten stel dat er een mannetje bij zit? Wanneer moet ik hem weg halen om te voorkomen dat moeder weer zwanger raakt? En hoeveel cavia's zou ik kunnen verwachten? Bedankt voor jullie antwoorden alvast!

Groetjes Caro

2. Log in of registreer je om de geplaatste 32 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - cavia zwanger
  1. didi!
    Reacties:
    2
    Bekeken:
    159
  2. Cherique
    Reacties:
    28
    Bekeken:
    517