• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Kan iemand me helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melissa

Ervaren
Lid
23 jun 2011
Reacties
247
Aantal Cavia's
9
hoi allemaal,

Doordat ik de afgelopen tijd veel mannen verloren ben, wil ik graag nageslacht van 2 mannen die ik nog heb.
Zodat ik ze niet helemaal kwijt ben, mochten ze komen te overlijden.
Alle caafjes blijven hier, mocht het een berenboot worden, is ook geen probleem , ik heb hier goed over nagedacht, heb ook alle ruimte dus ik ben niet van plan te gaan fokken, tis meer voor me eigen emotie eigenlijk.
En de zeugjes gaan een groepje vormen,

Nu heb ik voor 1 beertje ( 3 kleur ) al 2 zeugjes gevonden, nu moet ik voor 1 beer nog zeugjes vinden,
Maar hij heeft goudagouti in zijn lijn, zelf is hij zwart/wit,
Zou iemand mij kunnen helpen om een goed zeugje te vinden voor hem ? En dan het liefste dat ik kans heb op goudagouti bonte caafjes.

Beide beren zijn coronet, hebben nog nooit gedekt omdat ik dus alleen beren heb,

Groetjes melissa

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.