• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

VERKOCHT Jong creme gladhaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens annulering opnieuw aangeboden:
Dit mooie zeugje mag wegens aanfok verhuizen. Ze is nu ongeveer 6 weken dus kan per direct weg.
Ouders zijn creme engels gekruind en creme gladhaar. Ze kan eventueel een stamboom mee krijgen.
Niet fokgeschikt ivm beschadigde oortjes!

Over enkele weken ga ik weer richting Zeewolde, dan zou ze mee kunnen.

Djeek

VIP
Lid
10 okt 2009
Reacties
1.199
Aantal Cavia's
6
Tjah die afstand he!

Moes

Gast
Ik ga a.s. zaterdag naar Tzummarum ... maar dan moet ze nog in Amersfoort komen. Weet niet of dat enigzins mogelijkheden biedt ... anders hoor ik het wel!

CSCaroline

Gast
Sorry dat ik in een gat woon :icon_wink:

Djeek

VIP
Lid
10 okt 2009
Reacties
1.199
Aantal Cavia's
6
En dan zou je bijv in Wolvega van de snelweg af kunnen Moes?
Dan moet ze nog van Caroline naar jou toe!

CSCaroline

Gast
Cs bubbels uit 's heerenbroek komt binnenkort wel mijn kant op. Misschien komt dat iets in de buurt?

Leetje65

VIP
Lid
24 okt 2011
Reacties
1.915
Aantal Cavia's
5
Mooi beestje zeg.

Moes

Gast
En dan zou je bijv in Wolvega van de snelweg af kunnen Moes?
Dan moet ze nog van Caroline naar jou toe!

Jup, dat zou dan kunnen! Ligt op de route, dus dat is een kleine moeite! Dan zou ze inderdaad alleen nog naar mij toe moeten kunnen komen. Een kleine uitstapje maken bij Wolvega gaat nog wel lukken, maar ik denk niet dat het mij lukt om aan mijn vriend te verkopen om een stuk te moeten rijden voor het ophalen van een cavia die niet van mijzelf wordt! :icon_lol:

Cs bubbels uit 's heerenbroek komt binnenkort wel mijn kant op. Misschien komt dat iets in de buurt?

Voor mij niet, maar dat bedoelde je vast ook niet :icon_wink:

Lid
15 mei 2007
Reacties
4.267
Kom je daar veel in Tzummarum.....misschien kan ik je eens om vervoer vragen met onkostenvergoeding....

anneke

Gast
Kom je daar veel in Tzummarum.....misschien kan ik je eens om vervoer vragen met onkostenvergoeding....
Er ziet weer een fries mogelijkheden:icon_lol:...en ach zover is het niet van Tzummarum naar Witmarsum..gokje km of 15?

Seline

Gevorderd
Lid
27 dec 2011
Reacties
151
Ohh, wat een heerlyk caviaatje om te zien! *kwijlkwijl* :icon_redface:

CSCaroline

Gast
Het is de bedoeling dat ik over een aantal weken weer richting Zeewolde ga, misschien hebben jullie daar iets aan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Jong creme gladhaartje Fokzeugen aangeboden 6
Jong gladhaartje zwart/creme/wit Fokzeugen aangeboden 3
cs kalára VERKOCHT 2 jonge zeugjes, rood/wit en lemon agouti/crème/wit Knuffelcavia's aangeboden 3
Caviastal_Absalom Langharige jonge cavia's Fokberen aangeboden 1
nathanja96 GEVONDEN Jong zilveragouti of creme zeugje gezocht Fokzeugen gevraagd 1
Gezocht 2 jongen creme zeugjes Fokzeugen gevraagd 1
Linde&Edward GEVONDEN Jong beertje, liefst creme-wit, verschillende rassen Knuffelcavia's gevraagd 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke jonge sheltie en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 0
Cs Caroline VERKOCHT Jong creme agouti/wit Engels gekruind zeugje Fokzeugen aangeboden 0
Cs Caroline Jong creme agouti gladhaar beertje Fokberen aangeboden 0
ratjelover Mooie jonge gladharige cavia beer, creme Fokberen aangeboden 5
Nibble Ben op zoek naar 2 een jonge choco/créme/witte US teddy zeugjes Fokzeugen gevraagd 6
Nibble Ben op zoek naar een jong choco/créme/witte US teddy beertje Fokberen gevraagd 9
Jonge creme caviaatjes geboren bij CS Alkmaar Geboren 32
Jong creme Engels gekruind zeugje Fokzeugen aangeboden 3
Wilma1986 GEVONDEN jonge choco magpie/choco-rood/buff/creme-wit gladhaar beer Fokberen gevraagd 7
Rooska jong creme zwart wit? zeugje Knuffelcavia's aangeboden 5
csguineaspride VERKOCHT diverse usteddy choco-buff/creme-wit beren te koop (jong en volwassen) Fokberen aangeboden 15
Sage Jong gladhaar beertje choco / creme / wit Fokberen aangeboden 2
Ute ( GR ) jong CH Teddy beertje zwart/creme Fokberen aangeboden 0
VERKOCHT Twee jonge CH beertjes choco/creme/wit Fokberen aangeboden 0
Commies VERKOCHT Een aantal jonge beertjes mogen bijna verhuizen ....... Fokberen aangeboden 3
Jessie's caviastal Opzoek naar een lief jong US beertje (choco-creme-wit) Fokberen gevraagd 8
Maisy Schurft en jongen Ziekten 1
Puk&Coco 2 jonge cavia's in nachthok Gedrag en Verzorging 6
Sigrid1981 Probleem met cavikinders Algemeen 25
Melanie234 3 jongen geboren. Maar wat is het geslacht? Geboren 4
Litte 2 jonge cavia's. 1 heeft best grote wond. Vechten? Gedrag en Verzorging 19
Marky Geslacht van de jonge cavia’s Geboren 13
Zephyr 2 dames, 1 jaar jong (omgeving Noord Limburg) Knuffelcavia's aangeboden 2
Khaleesi Twee jonge cavia zeugjes gezocht in Brabant/Limburg. (US/CH Teddy, Alpaca, Lunkarya.) Knuffelcavia's gevraagd 4
Vosje98 Kanarie jongen Vragen over andere dieren 5
Cookie flapje Nieuw hier, met 2 jonge beertjes in huis, de cavia's zijn nu 2 dagen bij ons. Voorstellen 9
Inge1986 Jong borstel zeugje (liefst crème en/of California) gevraagd Fokzeugen gevraagd 4
BrunoMoos Wij zijn Bruno en Moos, twee jonge cavia’s met schimmelplekjes. Voorstellen 9
VosEnErnie Op zoek naar een jonge beer Voorstellen 4
Lien. Diarree bij jong Fokken 3
Romab Veel te jonge zwangere caaf Algemeen 18
cs kalára GEVONDEN Jong zilveragouti zeugje, bont, gekruind of borstels. Kort harig. Fokzeugen gevraagd 9
Anna1995 Koppeling jong zeugje aan 2 zeugen Gedrag en Verzorging 7
Juliette123 Jonge zeugjes gewicht Gedrag en Verzorging 5
Ronald KSV Jong Leven - Uitgeest e.o. Shows 1
AnnaKeer Jonge beertjes nest verlaten? Zoogbank 6
Susan jonge wolfjes kijken :D Foto's en filmpjes andere (huis)dieren 7
Christy Jong beertje gezocht Fokberen gevraagd 4
Mella Jong beertje gezocht omgeving Nieuwerkerk ad Ijssel Fokberen gevraagd 7
Karin 63 Zeug koppelen met jonge zeug. Gedrag en Verzorging 36
caafjes vd zonnehoeve Wanneer gaat mijn cavia jongen?? Draagtijd 111
Yindee 2 jonge borstel zeugjes Fokzeugen gevraagd 3
Vajenna87 GEVONDEN Jong beertje gezocht! Fokberen gevraagd 8

Vergelijkbare onderwerpen