jong beertje met volwassen beertje gekoppeld --> resultaat was niet zoals verwacht

Discussie in 'Gedrag en Verzorging' op www.caviaforum.nl gestart door sabrina T, 10 jul 2012.

1. sabrina T

sabrina T Gast

Hallo,

Gisteren heb ik juul ( ongeveer 2 maanden) gekoppeld aan woody ( rond 1 jaar).
    ik heb ze samen in 1 ren geplaatst, tegelijk en ze eerste dezelfde geur gegeven.
    In de ren ging het goed ze zaten gewoon samen dicht tegen elkaar, dus ik dacht dit gaat goed.

Volledig woody zijn hok verschoont en dezelfde geur gegeven als de 2 beertjes en ze er terug tegelijk in geplaatst.
    maar nu ging het volledig anders, woody begon het typische berengeluid te maken en juul bleef stil. Plots begon woody te rijden
    op juul zijn hoofdje, daarna langst achteren en zo bleef het maar doorgaan :eek:

Ik heb vlug juul terug bij zijn broertje gezet, want ik merkte dat het op een gevecht ging uitdraaien.

Heb ik er nu goed aangedaan om juul terug weg te nemen?
    Daarna gaat zijn broertje verhuizen en wilde hem graag een vriendje geven.
    Woody is nog de rustigste, want bij Zino zou het direct een gevecht geweest zijn.

mvg,
    sabrina

2. Log in of registreer je om de geplaatste 17 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media