Jaja na heeeel lang wachten dan toch eindelijk! Tamina bevallen! droogfoto's pg 2

Discussie in 'Geboren' op www.caviaforum.nl gestart door dreamer, 27 jul 2012.

1. dreamer

dreamer Zeer ervaren

Lid:
    13 jun 2009
    Pluimen:
    130
    Website:
    Aantal Cavia's:
    9
    Ik gaf al eerder aan dat het hier niet wilde vlotten van geen enkele kanten en dat mijn cavia's hebben besloten dat ik ging stoppen met fokken.
    Nou had ik nog steeds enkele dames bij de beer lopen in de hoop dat er toch nog eens wat geboren werd.
    Bij de konijnen gaat het dit jaar ook al super slecht, wat het is ik weet het niet, hoor ontzettend veel fokkers er over.
    Maar goed Tamina was helemaal een apart verhaal.
    Vanuit oostenrijk kwam ze na het afspenen van haar jongen naar hier, maar eenmaal hier wilde ze maar niet zwanger worden.
    Ok beer 1 heeft hier nooit voor nageslacht gezorgd die bleek ik steriel te hebben gekocht.
    Maar de overige beren inclusief de beer waarbij ze uit logeren is geweest allemaal wel, maar nee tamina had er geen zin in.
    Sinds enkele maanden zat ze samen met bartje een creme witte beer, maar nee ook hier kwam niks van.
    Totdat ik voor een maand terug naar haar keek en ze er anders uit zag en ja hoor na wat voelen aan haar buik, de bobbeltjes die ik zocht!
    Kennelijk vond ze nadat ze had gezien wat een prachtige beeb haar vriendin camille samen met bartje had gemaakt dat ze toch ook wel kinders van hem wilden.
    Dus na ruim een jaar kon ik eindelijk zeggen, ze is zwanger!
    Gezien het formaat dat ik voelde verwachte ik ze deze week, maar mevrouw was de rust zelve.
    Vanochtend checkte ik en voelde dat de poorten open stonden dus het kon elk moment gebeuren.
    Dus even de konijnen gevoerd en water gegeven, even op facebook de update gepost en ik loop naar de cavia's om daar te voeren en zie ik koppie nummer 1 mij aan kijken.
    Ja hoor nog geen 20 minuten nadat ik haar gecheckt had ligt notabene nummer 1 er, en voor mijn ogen volgde daar op dat moment nummer 2, snel naar binnen gerend voor mijn camera en juist toen ik terug was floepte nummer 3 er uit.
    Dat bart geen choco drager was wist ik inmiddels al, maar zowel bart en tamina blijken slate blue drager te zijn.
    Morgen volgen de droog foto's, hier alvast een nat foto van vanmiddag, sorry voor het formaat, deze komt van facebook

De rechtse creme witte is als eerste geboren, de linkse zwart creme als 2e en de slate blue witte is als 3e geboren en hier een minuutje oud.

En tot mijn grote geluk vonden 4 andere dames dat het hoog tijd werd voor eens wat babes, alle dames die bij de beer liepen zijn nu inene zwanger! De komende maand, ik denk de laatste misschien iets langer worden er hopelijk nog veel meer gezonde beebs geboren!

• Pluimen Pluimen x 8
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 47 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Jaja heeeel lang
  1. sandra ip
    Reacties:
    2
    Bekeken:
    220
  2. in-dreams
    Reacties:
    18
    Bekeken:
    500