• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

is dit een bolbuikje ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

decaafjes

Liefhebber
Lid
1 jan 2011
Reacties
4
kan iemand mij vertellen of dit skinny ventje een bolbuikje is !!

is was 35 gram bij de geboorte en is nu 112 3 weken later dus lekker flink aan komen doet hij niet maar hij doet het verder wel goed darteld lekker door het hok
hij heeft nog 2 broers die al rond de 250 gram zitten die waren slechts 60 gram

het was een groot nest van 5 de zeugjes hebben het helaa sniet gered ook die waren rond de 30 gram

ik voed ze wel bij met brinta en ander lekkers maar ik heb nog niet eerder een bolbuikje gehad
kan hij dat hebben ? omdat hij wel aankomt maar erg langzaam ...

ik vind hem ook zo droog blijven qua huid maar ook in zijn velletje zeg maar ik vet hem elke dag in met vaseline en heb een extra flesje water in het hok gehangen wat lager hangt hij drinkt overigens ook bij zijn moeder maar ik ben bang dat als ik hem komkommer en dat soort dingen ga geven dat zijn darmpjes er niet tegen kunnen wie o wie heeft tips .. alvast bedankt

skinny kanjer 013.jpg skinny kanjer 014.jpg skinny kanjer 023.jpg

skinny kanjer 013.jpg skinny kanjer 014.jpg skinny kanjer 023.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.