• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Infacol

Jilrikst

Beginnend
Lid
16 nov 2020
Reacties
5
Landen vlag
Mijn kleine lieverd had vandaag beetje een gasbuikje. Ik heb daarom vanmorgen een inimienie drupje infacol gegeven. Echt heel weinig... (want ik weet niet hoe heftig dit spul is). Nu heb ik hem net uit zn bak gehaald en zie dat hij inderdaad wel gepoept heeft. Het is geen diarree maar wel erg zacht (klonterig). Zn pootje zat er net ook wat onder. Dus heb hem even in een lauw water badje gezet. Zijn gedrag is verder heel goed, lekker vrolijk, nieuwsgierig, hupt door de bak en veel hooi eten en drinken..

Maar zijn poepjes wordt dat weer goed? ik voel me nu wat schuldig maar zn buikje was echt beetje opgezet vanmorgen...

Ik zit te wachten op ontlasting maar dat doet hij nu natuurlijk niet he ;).

Ik hoor graag!