In loving memory of Koosje & Aagje en foto's van Teuntje met haar nieuwe zusje

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Annebella, 27 jul 2012.

1. Annebella

Annebella Beginnend

Lid:
    26 feb 2008
    Pluimen:
    8
    090.

Gisteren is mijn lieve oude Koosje overleden. Ik heb haar bijna 6 jaar bij mij mogen hebben.
    Ik mis haar, maar ik ben "blij" dat ze geen pijn heeft hoeven lijden, niet ziek is geweest.

Vorige week heb ik mijn kleine Aag in moeten laten slapen. Ik word blij als ik die lieve snoetjes zie, maar het verdriet overheerst omdat ze er niet meer zijn.

091.

Omdat Teuntje alleen overbleef, heb ik gisteren mijn nieuwe caafje van 11 weken opgehaald: Olijfje.
    Op de foto is Teuntje links, Olijfje rechts (ze lijkt groot door al dat haar).
    De dames vechten niet, liggen op hun eigen plekje in het hok. In de ren hebben ze samen gegeten.
    Ik heb Olijf nog niet zien drinken (uit de dierenwinkel is ze zowel fles als bakje gewend). Ik heb 2 literflessen in het hok en 2 voerbakjes, zodat ze even allebei hun eigen hoekje hebben (tot ze helemaal gewend zijn aan elkaar). Eten doet ze wel, kleine hooitjes, kruiden etc.
    Ik hoop dat ik Olijfje snel zie drinken :) dat is altijd zo'n geruststelling.
    Wat ik trouwens erg goed vond van de dierenwinkel is dat zij met deze warmte geen dieren verkopen. Omdat ik vaste klant ben en dichtbij woon, mocht ik haar meenemen (gelukkig).

Dag lieverds :totziens: en welkom kleine Olijf.

Foto1231.

090. 091. Foto1231.

• Pluimen Pluimen x 6
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 5 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media