Ik zit even heel erg in de stress!

lunkyland

Ervaren
Lid
10 dec 2009
Reacties
50
Website
www.lunkyland.webklik.nl
Aantal Cavia's
8
Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Sinds een maand of drie heb ik last van astmatische klachten. Het is langzaam steeds een beetje erger geworden en inmiddels gebruik ik gemiddeld 4 keer per dag een pufje en slik ik twee keer per dag anti allergie medicatie met redelijk zware bijwerkingen. Andere medicijnen werken onvoldoende. Ik heb last van hooikoorts, maar in eerdere seizoenen heb ik daar nog geen dichtknijpende longblaasjes door gekregen. De huisarts was bang dat ik er nog een allergie bij heb gekregen en dinsdag heb ik een allergietest (bloed) gehad. Dinsdag of woensdag krijg ik de uitslag.
Ik ben getest op alle allergieën die met inhalatie te maken hebben en voedselallergie.
Nu ben ik vreselijk zenuwachtig omdat ik een beetje bang ben voor de uitslag. Wat nou als het mijn dierbare caafjes zijn, of mijn poezen, of mijn paard......

Inmiddels geeft Marcel de caafjes altijd hun hooi en maakt de hokken schoon. Voor de zekerheid doe ik dat even niet. We hebben ook al verschillende bodembedekkers geprobeerd (eigenlijk ongeveer alles), maar niets lijkt verschil te maken. Ik ben zo bang dat het de caafjes zelf zijn....Dat zou echt vreselijk zijn!

Helpen jullie me mee duimen dat er en simpele verkaring en oplossing voor is? Ik maak me er echt heel druk om.