• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Ik weet niet of dit nou grappig is? (sproeiend caviazeugje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hittepit

Ervaren
Lid
26 aug 2010
Reacties
196
Mijn mooie kleine Kitty van een maand of 4 is natuurlijk de liefste en leukste cavia van de wereld. Maarrrrrr...ze heeft een onhebbelijk trekje...
Als iets of iemand haar kontje aanraakt, ergert ze zich kapot. Soms popcornt ze alleen een meter in de lucht en krijst ze geïrriteerd. Dat is nog tot daar aan toe. Ik snap dat ze gewoon een beertje denkt te verjagen. Maar is het volgende niet wat overdreven?....

Zodra ze iets aan haar kontje voelt of denkt te voelen, tilt ze dr achterste op en sproeit ze urine (ze mag dan 4 maanden zijn, ik kan vertellen dat haar straal een indrukwekkend bereik heeft). Zelfs als ik ademhaal en per ongeluk uitadem langs haar achterste (als ze in mn hals ligt) heeft ze de neiging te sproeien.
Laat staan als ik tracht haar konthaartjes een beetje bij te knippen (ze is een peruvian). Dan kan ik bij wijze van gelijk in bad na afloop...:icon_rolleyes: Het is, kortom, alsof ze een ghostbuster tank op haar rug heeft, hij raakt nooit leeg! :icon_smile:

Toen ik haar net had, heb ik haar maar 2 keer bronstig meegemaakt, en daarna nooit meer. Ik hou nu al mn hart vast als mn beertje straks gecastreerd is en ze bij elkaar mogen. Die arme kerel.

Is mijn Kitty een ietwat extreem geval of doen jullie zeugjes dit ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderwerp starter Soortgelijke onderwerpen Forum Antwoorden Datum
Lynn36 Zeugje? Zeker weten? Algemeen 7
Monique010 Wie weet een goede dierenarts omgeving Capelle aan den IJssel- Rotterdam Dierenartsen 0
Buurmanenbuurman Weet iemand wat dit is? Ziekten 4
merelvh Cavia is ziek, da weet niet wat er aan de hand is Ziekten 16
Noukkie Ik twijfel of hier iets aan de hand is...wie weet het wel? Ziekten 7
RutSha Weet iemand wat dit is? (Voetzool) Ziekten 9
Fleurtje & Bubbels Ik weet niet hoe komt, maar kan geen foto,tjes meer door gestuurd krijgen.... Technische forum vragen van leden 2
Weet iemand wat dit betekend? Ziekten 2
Sam1984 Leuk om te weten ☺️ Rassen en Kleurslagen 2
Khydra Ernstige bumblefoot, weet niet meer wat te doen Ziekten 19
Karma.x Spoed ik weet niet meer wat ik moet doen... Voeding 43
Laurajimlex Ik weet het niet meer Ziekten 11
sylviaj Rare bultjes, wie weet wat dit zou kunnen zijn? Ziekten 12
Robbin Wie weet wat dit is!?!? Ziekten 4
Wie weet wat dit is? Ziekten 6
yfie Wie weet wat Fender onder zijn voetzool heeft en wat kan ik hier het beste aan doen? Ziekten 12
Rho1994 Owh, ik weet het even niet... Fokken 2
konijntje Wie weet raad? Fokken 3
bridav69 Ik weet het niet meer Algemeen 25
illy1183 Miloutje is zwanger, weet t nu zeker! Maar komt veel te weinig aan! Draagtijd 5
LoveCavia's Wie weet wat de kleurslag van mijn lieve Fudge is. Rassen en Kleurslagen 7
BoS Weet iemand welke kleurslagen dit zijn? Rassen en Kleurslagen 3
Snicker Wie weet welk kruid dit is? Voeding 27
ilsekuiper Weet iemand een hobbyist die caviaflats maakt Huisvesting 5
Snicker Ja, ik weet het, ik verval in herhaling.... :-p Foto en Filmpjes 16
Iris de Jeger Wie weet de kleuren van deze 2 boefjes. Rassen en Kleurslagen 14
Khydra Dierenartsen weten het niet Ziekten 4
Sander Vels Onze cavia is overleden en ik weet niet waarom!! Ziekten 34
Weet iemand wat dit is? Ziekten 4
Willemijn-4 Keutels eten van andere caaf, maar ik weet niet waarom... Gedrag en Verzorging 5
Edir Wie weet welk ras/soort mijn haarballetje is??? ;-) Rassen en Kleurslagen 13
CaviaRomy Ik weet nog steeds niet welke ras het is ? Kan iemand mij helpen? Rassen en Kleurslagen 9
larissabrittany Wie weet wat dit is? hopelijk geen schurft..Update 12-9 pagina 2 Ziekten 25
Laptopmuis Fokker iets laten weten? Cavia Opvangen 28
RenateB Als je zou weten dat een caaf alleen komt te zitten Algemeen 17
Cheryltje Ik weet niet wat ik moet doen! Ziekten 14
Xxmmelanie Raar plekje. Weten jullie wat het zou kunnen zijn? Ziekten 12
An-Sofie Weet iemand wat dit is? Ziekten 33
My animals Weet iemand een leuke naam?? :) Foto en Filmpjes 15
Bientje1981 Wie o wie weet waar deze cavia heen is Algemeen 49
Janine Weet iemand wat dit is? (in het hooi) Voeding 22
Schumi Senna de dominante zeug toch weten te koppelen Gedrag en Verzorging 18
Ronald Wat je moet weten als je een verkoop advertentie wilt plaatsen Opvangcavia's aangeboden 0
pebbles Wie weet een goede dierenarts die jonge beertjes kan castreren. Algemeen 4
Khydra Ik weet het niet meer :( Ziekten 16
Wit vlekje op oog pasgeboren jongen, wie weet wat dit kan zijn? Ziekten 9
simoneboogaard Cavia heeft bult op haar lip. Is ziek geworden, wie weet raad? Ziekten 44
Caroline Sweerts Kleintje weet zich wel comfortabel te maken Foto en Filmpjes 19
de Caviakolonie Meten is weten en stiekem... Foto's en filmpjes andere (huis)dieren 13
Nelleke16 Soms weet ik niet.... Algemeen 4
Soortgelijke onderwerpen