• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Ik maak me zorgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arda-caafjes

Liefhebber
Lid
20 jan 2012
Reacties
52
Aantal Cavia's
2
Hallo allemaal,

Ik maak me heel erge zorgen om mijn cavia Elmo... Hij was altijd de 'dikste' van de twee beren (broertjes) die ik heb... maar hij valt ineens enorm af!
Ik weeg mijns cavia's altijd 1x in de maand...
27 februari heb ik hem gewogen en toen woog hij 1027 g...
ik heb hem afgelopen woensdag gewogen en toen woog hij ineens 830 g!!!! Ik heb hem net weer gewogen en toen woog ie 827g! veeeeel te weinig voor een beer toch!?

Hij heeft veel steeds honger (en is dan ook af en toe erg vervelend... dan hangt ie over het raam te hangen en te fluiten/piepen als ik iets te eten heb.. ik geef hem dan wat van mij broodje of zo.. en dat eet ie dan wel op!)

Kan het misschien zijn dat hij van slag is doordat er sinds 2 maanden 2 lekkere meiden boven hem zitten? (we hebben namelijk een flat waarin Elmo beneden zit met zijn broertje en we hebben sinds twee maanden 2 zeugjes die boven hun zitten in de flat...)

Ik hoop dat jullie me raad/advies kunnen geven...

Caviastal Un Allegra

Gast
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Annemickey

Gast

Baby Bear

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.056
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.