Hoera! Bloemetje komt weer thuis..

Susan

Professioneel
Lid
30 nov 2014
Reacties
1.726
Aantal Cavia's
1
Alweer bijna een maand geleden hield mijn/ onze lieve knappe caviavriendin Sanna ineens op met eten en was het op.
Een logeeradres voor Bloem was snel geregeld. Zij zou niet alleen komen te zitten tot ik de gelegenheid had om een vriendinnetje op te zoeken én ik er aan toe was, want nog nooit heeft het overlijden van een cavia zoveel met me gedaan.

Tot ik zondagavond een app kreeg; door omstandigheden zit ze nu dus wel alleen op haar logeeradres. Ik wil me er niet over uitlaten, want Bloem is met zoveel liefde omringd en opgevangen, maar toch..
We hebben nog nagedacht over een andere oplossing, maar dat lijkt niet gelukt.
Dit is wat ik niet wilde en een cavia twee uur in de bus en weer terug, wil ik haar ook niet aandoen en met een auto kan niet eerder dan volgende week woensdag.
Aan de andere kant; ze komt weer thuis. Ik kan in de gaten houden wat ze weegt en ik ben (gelukkig) de komende dagen best regelmatig thuis.
En ik kan niet wachten tot het volgende week woensdag is..

Ik ga haar de komende week ongelooflijk verwennen, verheug me ontzettend op haar thuiskomst en weet dat dit overmacht is. maar zal niet ontkennen dat ik hier ongelooflijk van baal.
Op de site van Stichting Cavia heb ik al een paar leukerds gezien, dus ik weet zeker dat Bloem volgende week een leuk vriendje of vriendinnetje krijgt.

Ik heb meer dan mijn best gedaan, logeergezin heeft dat ook dat weet ik zeker, maar soms gebeuren dingen die je niet had voorspeld.