• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

hoelang na behandeling zijn haren teruggegroeid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blossom

Gast
mijn zeugje had paar kale plekken op der rugje en bij der kont, ook had ze veel huidschilfers bij haar kont. bij de kale plekken vielen er soms 'bosjes' haar uit. ik heb haar behandeld met anti schurft van de boerenbond. afgelopen weekend heb ik haar voor de 2e keer behandeld. de kale plekken had ik elke dag ingesmeerd met vaseline.
de huidschilfers zijn nu bijna allemaal weg, op 1 kaal plekje zie ik alweer haar groeien op de andere nog niet. ook vallen er nog wel haar uit bij de kale plekken, het haar is daar vet geworden van de vasaline. is het slim haar nog een keer te behandelen over een week? of zou het na 2x behandelen nu over moeten gaan? ik zie haar trouwens niet echt veel krabben. de dames die bij haar in de kooi zitten heb ik 1x behandeld

Post-it

Liefhebber
Lid
21 feb 2007
Reacties
0
Aantal Cavia's
5
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

liese

Beginnend
Lid
23 mrt 2007
Reacties
0

Blossom

Gast

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.057
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.