• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Hobbit heeft zijn pensioen plekje gevonden en jaaaaaaaa !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag hobje(Hobbit) al staan bij de te koop hoek hier van Jiska ,en klikte maar dapper iedere keer weg :icon_wink:..Tja en gister stond hij er nog ,pffff was al blij dat rowena onze dochter niet meeging ,want ja als die hem ziet ,dan wist ik het al ,maar ja ze heeft het van geen vreemde he ,moeder ging dus toch toen ik hem zag zitten overstag ,al was er nog een gegadigde die hobje en plekje wilde geven ,tja de 2 Anita's gingen in overleg ahahhahaha..

Nou ik super blij dat hobje ,nadat ik hem hier al een tijd geleden hier al eens had op loge /dooreis bezoek had ,dat hij hier lekker van zijn oude penioen dag mag gaan genieten ...Het was de bedoeling dat hij hier waar eerst mijn vorige castraat zat Noggie (Nogrod ,die een paar weken geleden helaas overleed) bij een paar pensioen zeugen zat,zou komen ,maar ja het plan is geweizigd ,hihihih ,er kwam vandaag nog een pracht dame mee en wel Avensis een mooie rood bont sheltie van Furry zooo ,ze zat in de verkoop hoek ,en ja ze deed mij gelijk aan haar blik in de ogen en haar smoeltje denken aan een van mij dochter haar rood bont sheltie She's Like The wind die ze had in 2007 en helaas te vroeg is overleden ..en nu mijn dochter verhuist na de boven verdieping en ze dolgraag een paar caafjes op haar eigenkamer wil ,en dol weg is van langhaartjes ,gaan deze lievertjes op haar kamer een fijn pensioen plekje te gemoed met veel knuffels en getut en gekroel ...en haar laatse wens is nog een Himalaya langhaartje ,en die zoektocht is niet zo makkelijk ,er zijn er niet veel die deze fokken ,maar ja Ik kwam Peggy van Cs Loulekes tegen en ja je snapt hem al ...En zolas ik al vermoeden is hobje omgedoopt tot Mumble 2 ,een van haar gemiste super caaf die alles goed von ,ook te zien oneraan deze pagina haar mascotte ,en ja Hobje is bijna een replica van Mumble die ook alles best vind .ongetwijfeld zullen we binnnekort een van de gelijke mumble bedliggende rug foto's hier vinden van Hobje..

hier de lievertjes Hobje en Avensis..en ja kijk hobje dan zo heerlijk liggen ,hij is al heelmaal thuis ...

DSC_0004.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0003-1.jpg

DSC_0002-1.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0014-1.jpg

DSC_0013-2.jpg

zie hier mijn dochter haar toen She's Like The Wind ...zie ook diezelfde blik in haar ogen als ze na je kijkt net als Avensis

9642138_orig.jpg

Hier de gemiste Mascotte super caafje Mumble..

6888469_orig-1.jpg

Lid
6 jun 2008
Reacties
2.259
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Anita

Gast

barbaraoverduyn

Gast

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
6.326
Aantal Cavia's
00
Landen vlag

nanga

Professioneel
Lid
17 apr 2007
Reacties
1.005
Aantal Cavia's
20

Kaatje64

Gast

ans

Gast

New Hope

Gast

Djeek

Gast

Anita

Gast

New Hope

Gast

Anita

Gast

New Hope

Gast

eppo0001

Gast

Anita

Gast

anneke

Gast

Lid
23 okt 2009
Reacties
3.134
Aantal Cavia's
2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
16
Bekeken
602
Reacties
8
Bekeken
687
Caviastal Lothlórien