• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

Hij eet ineens minder hard voer

Status
Niet open voor verdere reacties.

daphnere

Gast
Hoi, even een vraagje over Snuffie. Sinds een paar dagen eet hij een stuk minder brokjes. Normaal rond de 25 gram en nu maar rond de 11 tot 14 gram. Alle andere (harde) dingen eet hij wel goed. Ik verwacht niet dat het aan z'n tandjes ligt, want in juli is hij er al aan geopereerd en enkele weken geleden heeft de dierenarts de kiezen nog gecontroleerd. Z'n snijtanden controleer ik zelf regelmatig en zie daar ook niets raars aan. Verder is hij nog erg actief en herkent hij het geluid van de koelkast nog heel goed ;). Ik heb hem de afgelopen dagen havermout en banaan gegeven om hem wel op gewicht te houden.

Zou het kunnen dat hij z'n brokjes ineens beu is? Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik heb z'n brokjes net vermengd met een klein beetje wortel-Olvarit en dan eet hij ze wel trouwens! (Ter info ;) )

gekara

VIP
Lid
7 jun 2007
Reacties
244
Website
sites.google.com
Aantal Cavia's
2
Landen vlag
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.474

Tergalerga

Beginnend
Lid
10 nov 2015
Reacties
20
Aantal Cavia's
7
Landen vlag

Fabienne2

VIP
Lid
31 jan 2005
Reacties
7.474

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+

Status
Niet open voor verdere reacties.