Nog 1 gram en dan is Furr 400 gram. Wat een heerlijke beer.
Ook Fibi is al 350 gram. Ze drinken nauwelijks nog bij mama en zijn rijp om op eigen benen te gaan staan.
Mama speelt gezellig met de kleintjes op de bank en Kwiebus geniet van al het gepopcorn.
Kom maar eens kijken schatjes, er ligt een knabbeltunnel.
Die ruikt lekkert mama. Wij magt die opeten.
Ik nind het nezellig. Ik kan in de nunnel knuipen.
*Scrunch* *Kauw* *Knaag*
Kom liefjes, we gaan terug want het avondeten is klaar.
Nog even en dan gaan we verhuizen. We hebben allemaal lieve bazen gekregen maar we gaan de AristoCaafjes ook missen.
Jij krijgt nog even een castratie Furr en dan nog 6 weken helen en dan mag je naar Faith en Marilyn.
Aankomende woensdagavond word ikt gecastreerd. Dan krijgt ik een vriendje die ook woensdagavond gecastreerd wordt en dan mag ik bij Kaatje blijvent tot ik betert bent.
Mama zegt dat het een beetje pijnt doet maar dat het snel overt is en ik daarna met Faith en Marilyn in Amsterdamt mag wonen.
Nind jij een nastratie eng Furr? Ik noeft geen nastratie ik nag zo bij Nanoe nonen.
Ik ben bnij dat ik een neisje ben. Die noeven dat niet.
Riggs heeft gezegd dat hij ook met 3 wekent gecastreerd ist en dat hij nergenst last van hebt gehad,
Kaatje gaat mee kijken bij operatiet en dan gaat ze voor mij zorgent.
Maar nu hoeft ik nogt niet. Vandaag is het pas zondagt,
Ik denk dat Furr een knein beetje nenuwachtig is voor de noperatie.
Het komt vast annemaal wel gnoed met mijn bnoertje.
Tot norgen annemaal.
Ook Fibi is al 350 gram. Ze drinken nauwelijks nog bij mama en zijn rijp om op eigen benen te gaan staan.
Mama speelt gezellig met de kleintjes op de bank en Kwiebus geniet van al het gepopcorn.
Kom maar eens kijken schatjes, er ligt een knabbeltunnel.
Die ruikt lekkert mama. Wij magt die opeten.
Ik nind het nezellig. Ik kan in de nunnel knuipen.
*Scrunch* *Kauw* *Knaag*
Kom liefjes, we gaan terug want het avondeten is klaar.
Nog even en dan gaan we verhuizen. We hebben allemaal lieve bazen gekregen maar we gaan de AristoCaafjes ook missen.
Jij krijgt nog even een castratie Furr en dan nog 6 weken helen en dan mag je naar Faith en Marilyn.
Aankomende woensdagavond word ikt gecastreerd. Dan krijgt ik een vriendje die ook woensdagavond gecastreerd wordt en dan mag ik bij Kaatje blijvent tot ik betert bent.
Mama zegt dat het een beetje pijnt doet maar dat het snel overt is en ik daarna met Faith en Marilyn in Amsterdamt mag wonen.
Nind jij een nastratie eng Furr? Ik noeft geen nastratie ik nag zo bij Nanoe nonen.
Ik ben bnij dat ik een neisje ben. Die noeven dat niet.
Riggs heeft gezegd dat hij ook met 3 wekent gecastreerd ist en dat hij nergenst last van hebt gehad,
Kaatje gaat mee kijken bij operatiet en dan gaat ze voor mij zorgent.
Maar nu hoeft ik nogt niet. Vandaag is het pas zondagt,
Ik denk dat Furr een knein beetje nenuwachtig is voor de noperatie.
Het komt vast annemaal wel gnoed met mijn bnoertje.
Tot norgen annemaal.