Het is zover.. Pien.

Romy

Ervaren
Lid
26 nov 2012
Bericht
1.162
Reacties
729
Aantal Cavia's
3
Hey allemaal,

Het is echt jaren geleden dat ik hier iets gepost heb. Zo veel veranderd, toen ik hier voor het laatst actief was woonde ik nog thuis en had ik nog twee andere draakjes.
Inmiddels had ik een super leuk koppeltje, castraat en een zeugje, Jip en Pien. Ik had ook voor mezelf besloten dat als er nu eentje zou gaan hemelen dat ik dan voor herplaatsing zou kiezen, want alleen zetten, is geen optie voor mij. Maar vanochtend was het dan veel te vroeg, zo ver. Pien was maar aan het heen en weren en onrustig, het leek wel of ze me riep. Dus ik ging kijken, zoeken, en ja hoor, Jip lag in het hoekje, dood. En nu gaat er van alles door m'n hoofd, ik wilde er helemaal niet nu al over nadenken maar het is dan nu toch zo.. Wat nu met Pien?

Ik wil gewoon niet dat ze alleen komt te zitten, herplaatsen via MP heb ik vroeger al eens gedaan en dat doe ik nooit meer. Dus het is, of een opvang, of zelf een mooie pensioenplek voor Pien vinden. Zo ben ik dus hier maar weer terecht gekomen.
Ik zou het heel erg fijn vinden als er hier iemand is die bereid is om haar op te nemen in de groep, zodat ze daar nog lekker wat jaartjes mag komen kwebbelen. Pien is een nieuwsgierig meisje maar wel erg voorzichtig. Volgt de andere cavia, zal nooit haantje de voorste zijn. Ze is nu ongeveer een jaar of 2/3 oud en het is een CH-Teddy, een lekkere pluizenbol dus.

Recente foto's moet ik nog maken, maar ga ik snel doen. Voor nu alvast dit berichtje omdat ik alvast wil handelen zodat ze niet te lang alleen zit.
Ik hoop heel erg dat iemand me uit de brand wil helpen, en zou het leuk vinden als ik af en toe eens zou horen hoe het met haar gaat.

Groetjes,
Romy en Pien