Het is niet waar.....

Discussie in 'Regenboogbrug' op www.caviaforum.nl gestart door Bellamy †, 24 jul 2012.

1. Bellamy †

Bellamy † Ervaren

Lid:
    8 okt 2011
    Pluimen:
    1.233
    Website:
    Aantal Cavia's:
    30

Toen ik vanochtend de cavia's ging voeren, viel het mij niet meteen op (even wennen aan het vroege tijdstip, aangezien mijn vakantie erop zit en ik weer werken moet). Opeens zag ik het wel; in het hok van Cressida en Guadeloupe zag ik alleen Guadeloupe op haar wortel staan wachten. Cressida zag ik niet, die zat dus nog in het nachthok (en dat is dus nooit het geval als ik ga voeren)....Met bevende hangen deed ik het deurtje open en toen zag ik het; daar lag Cressida, dood.
    Gisteravond was ze nog springlevend, niets aan de hand. En nu is ze zomaar dood, mijn mooiste cavia van het moment (een paar maanden geleden won ze de ECC-show in Dordrecht).
    In augustus zou ze 2 jaar geworden zijn, ze was dus nog hartstikke jong.......

Ik weet ook niet wat het geweest is. Echt heel warm was het gisteren niet in de schuur, iets van 23 graden. Ik heb de hokken verschoond en toen was er nog helemaal niets met haar aan de hand. Ze was rustig, maar dat was ze altijd al.

Cressida, ik zal je echt gaan missen.......

2. Log in of registreer je om de geplaatste 25 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media