*Help! We Hadden Bijna Een Flat Springertje*

Ria Claassen

Gast
Gistermorgen zat ik op mijn gemakkie aan mijn eerste bakkie koffie. Ik zie de caafs wat rondscharrelen en Jetje klom net in de hangmat. Hangt ze met koppie over de rand en zie ik haar ineens met de pootjes vanuit de hangmat over het plexiglas hangen.Even goed kijken op foto.Net boven de wigwam zie je haar gluren. Ik denk nog... wat schattig even een foto maken

Ze ziet dat ik opsta en springt meteen uit de hangmat. Maar... ze rent rondjes springt op de blokhut, neemt een aanloop en trekt zich op aan het plexiglas. En ik kon haar aan deze kant nog net opvangen. Pfff...
Eerst met hart in de keel even met haar op schoot gezeten. Daarna met Bennie overlegd en meteen de luikjes van onderste etage eraf gehaald en bij de skinnys ervoor gemaakt. Zie hieronder.

De beren meteen weer naar bovenste etage verplaatst want onder zat er nu geen bescherming voor, dit i.v.m. de honden.Maar de skinnys zijn nu in ieder geval veilig tot Dinsdag. We gaan dan even naar Duitsland. Hebben daar een oplossing gezien voor de etages. Er komen een soort beugeltjes voor die afneembaar zijn. De lamellen sluiten de hele verdieping af en Milly komt graag een paar keer per dag geaaid worden en contact met ons maken en dat is nu dus niet mogelijk.We gaan nu dus eigenlijk boven het plexiglas een soort randje aanbrengen. Fotos volgen zodra het aangepast is. Na al dat geharrewar tijd om de rust terug te laten komen. De schaaltjes met groenvoer erin en smullen maar.

Beer en Bart zaten toen wel al bovenin maar hun etage onderin moest nog leeggehaald worden.

Al met al een enerverend dagje, maar we zijn er gelukkig met de schrik vanaf gekomen. Word vervolgd...:)