• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Help mijn vrouw is klusser!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Hoi hier is Mowgli

Wij wonen in een mooie grote bak
We hebben verschillende huisjes mutsen en de egelmanden.
De egelmanden en de mini konijnenhokjes gebruiken we meestal buiten en de mutsen en mandjes staan vaak op het kleedje, maar voor in de bak hebben we nu twee setjes huisjes. Dat komt omdat we vaak tegen de achterkant plassen :$
Als Marjan de bak verschoont haalt ze de huisjes er uit en zet ze ze buiten en de week erna zet ze ze weer terug.
We hebben dus zulke lichte houten huisjes

En we hebben donkere houten huisjes met golfdakjes die heeft Marjan van Esthercavia gekocht toen ze Sheeva ophaalde.

Bij 1 huisje ontbrak een stukje uit de onderkant van het raampje en Esther zei dat haar caafjes dat gedaan hadden, maar wij doen zulke dingen niet hoor dus Marjan zei tegen het baasje dat hij die raampjes maar moest uitzagen met de decoupeerzaag om er deurtjes van te maken.

Toen was tante Koetje van het forum hier en die moest daar vreselijk om lachen en zei dat wij dat zelf wel zouden doen. Nou echt niet hoor wij knagen alleen aan zijkanten van deuropeningen niet aan raamopeningen!

Maar nu viel het Marjan al op dat Dosie ineens niet meer met haar kin op de onderrand van het huisje ligt

Maar op het ecobed

Maar wij doen dat soort dingen echt nog steeds niet echt niet echt niet

Nu hoorde ik dus net knagen en ik ging kijken

Het is Sheeva die het doet MIJN NIEUWE VROUW
Ze is nu bezig met het raam van het andere huisje

Marjan zegt dat het niet erg is en dat ze juist houten dingen neerzet zodat we kunnen knagen
maar ik roep

HELP MIJN VROUW IS KLUSSER!!!

groetjes van Mowgli

Status
Niet open voor verdere reacties.