Help! Mijn cavia is verdwenen !

Winefum

Beginnend
Lid
8 mei 2012
Reacties
0
Hallo lieve cavialiefhebbers

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om mij hier voor te stellen maar heb net een account aangemaakt omdat ik heel erg wanhopig ben.
Laat ik eerst zeggend dat ik 3 hele lieve cavia's heb: Win, Fula en Maxie.
Win en Fula heb ik al 2 jaar en Maxie heb ik ongeveer 3 maandjes en is een coronet.
Nu liet ik gisteren mijn cavia's buiten in de ren, maxie is ook al vaker buiten geweest. nu moest ik heel even naar de toilet en toen ik terugkwam zag ik maxie niet meer !! de andere 2 wel. Nu ontdekte ik een heel klein openingetje, best smal maar omdat maxie dus nog jong is, is de kans groot dat hij erdoor is gegaan.
ik heb de hele tuin afgezocht, ben buiten geweest op straat en bij de buren. maar maxie was en is nog altijd spoorloos. ik heb vannacht geen oog dicht kunnen doen. Ik dacht alleen maar aan Maxie. Net 3 maandjes oud en zo nieuwsgierig en lief. hoe hij nu buiten was in de nacht, koud en zijn vertrouwde plekje kwijt. Er lopen ook veel katten bij ons in de buurt, dus kans is groot dat maxie straks gepakt gaat worden. vandaag heb ik weer tuin afgezocht etc maar geen maxie..
ik weet niet wat ik moet doen. ik heb hoofdpijn gekregen van het vele huilen. Ben bang dat ik maxie voor altijd kwijt ben.......... :':)'(