Haar naam is Luna!

Tieske

VIP
Lid
12 okt 2011
Reacties
5.257
Aantal Cavia's
00
Ik heb een paar dagen geleden besloten dat deze schoonheid voortaan Luna heet.

In de bak vindt ze alles nog een beetje eng, maar daar werken we aan. Ze is veel te snel voor Lieveke (die heeft duidelijk vaak moeite om te volgen waar ze naar toe is gerend) en beide dames kunnen flink wat kabaal maken als ze zitten te bekvechten. Het liefst natuurlijk onder een pluk hooi zodat als de baas in de bak kijkt die een kleine hooiberg naar een grote hooiberg ziet piepen en andersom. Na het bekvechten is niets zo fijn als samen te slapen. Als Luna lekker dicht tegen me aan op mijn borstkas ligt valt ze regelmatig in slaap en begint dan zachtjes te praten. Na het slaapje moet er natuurlijk kort tot uitgebreid meerdere keren gegaapt worden. :) De kleine roze rups is ook al eruit geweest, al gebruikt ze soms nog wel haar tandjes als ze aan mijn vingers likt. Madam is al 25 gram aangekomen binnen 1 week en probeert snel er meer bij te krijgen. Ik probeer haar trucjes en gebruiken aan te leren, met wisselend succes. We hebben de tijd.

Mis Famke nog enorm, maar Luna heeft toch nu ook al een plekje in mijn hart verovert door hoe zacht en lief ze is naar mij toe.