• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Groot ruimte besparend hok voor cavia of konijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tamara

Ervaren
Lid
28 aug 2011
Reacties
817
Website
www.caviastaldeflevos.com
Hallo allemaal!

Ik heb een ruime en plaatsbesparende knaagdierenkooi voor in de hoek met twee verdiepingen - ideaal voor konijntjes of cavia's te koop . Gezien de plaatsbesparende hoekopstelling vindt de knaagdierenkooi in elke woonruimte, groot of klein wel een plaatsje.De tralies hebben een bepaalde afstand om accessoires zonder problemen eraan te kunnen vastmaken. De voorkant van de kooi is met een grote deur uitgerust. Op de bovenste etage kan deze opening over de hele breedte van de kooi opengemaakt worden. Dit maakt het schoonmaken van de kooi tot kinderspel.De onderbak van de kooi bestaat uit stevig en hoogwaardig materiaal. Daarnaast biedt de hoogte van de onderbak een goede bescherming tegen rommel rondom de kooi.

Ik heb dit hok minder dan een jaar gebruikt. Hij is dus nog in zeer goede staat. Het hok is helemaal schoongemaakt en gepoetst, maar uiteraard zijn hier en daar nog wel wat plasvlekjes op de bodem te zien. Ik heb dit hok gebruik als 2 aparte hokken, aangezien mijn cavia's geen trap kunnen/willen lopen. De trap zit er dus ook niet meer bij (deze was trouwens ook absoluut niet geschikt voor cavia's, veelste steil). Op de foto staat het hok op een tafeltje, deze hebben wij zelf gemaakt en zit er dus niet bij.

Afmeting: L 141 x B 100 x H 86 cm

Ik woon in Almere, Flevoland. Ophalen is altijd mogelijk.

Groetjes Tamara

Osie Dosie en Dumpy

Gast
Ben ik weer met mijn azijn (Schoonmaak)azijn op de plasvlekken spuiten en even inlaten werken en afspoelen en je kooi is weer helemaal fris en fruitig en beter te verkopen.

marge

Gast
Of die gifgele Dasty van de Wibra. Superspul.

Lucienne

Gast
Volgens mij is die kooi allaaaaaang schoon en wil ze hem nu graag verkopen...:icon_lol:

Tamara

Ervaren
Lid
28 aug 2011
Reacties
817
Website
Hahahahaha goed geraden =] Nu ik een mooie flat voor mijn caafjes heb staat hij behoorlijk in de weg, hihi

_Nana

Beginnend
Lid
22 mrt 2012
Reacties
0
Wat had je zelf ongeveer in gedachten qua prijs?

_Nana

Beginnend
Lid
22 mrt 2012
Reacties
0
Hmm, dat is niet veel!
Ik zal het even overleggen hier.
Almere is toch dik anderhalf uur rijden, maar vind het een erg mooi hok.
Ik vertrek vandaag voor een paar dagen weg, maar dan kom ik er later even op terug. :)

Tamara

Ervaren
Lid
28 aug 2011
Reacties
817
Website
Staat nog steeds te koop, wel al een aantal mensen gehad die hem op zouden komen halen, maar niemand is op komen dagen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Lena de cavia Lover Vraagje Algemeen 11
19Loraine84 Hoe groot is de kans... Fokken 28
pascoa341 Vorm van cavia verblijf Huisvesting 9
Litte 2 jonge cavia's. 1 heeft best grote wond. Vechten? Gedrag en Verzorging 19
Vosje98 Mijn grote hobby Digitaal Creatiehoekje 88
Bumblebee Leuke foto's van de grote en kleine cavia's Foto en Filmpjes 12
Dione Hok grootte voor 3-4 cavia's? Huisvesting 9
Ien84 Grote caviaflat met 4 verdiepingen koppelbaar Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
bellocaaf. VERKOCHT Grote caviabak van steigerhout! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Ronald Groot gevaarlijk gat in Windows 10 Technische forum vragen van leden 0
Ronald De Lekzoom - Groot-Ammers Shows 1
Popcorn VERKOCHT Hok met mooi houten huisjes, buizen, hooiruifje en grote ren te koop, €20,- Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
2 grote opbergbakken met deksel en wieltjes Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
MartijnvanOord Het grote hok-bouw project Huisvesting 140
Wilma Wortel Gevecht + grootte kooi Huisvesting 23
Eltrafix Groote en materialen caviakooi Huisvesting 5
Obrunerry Grote caviabak Show je huisvesting 11
Obrunerry Maten grote zeugenbak Huisvesting 8
SilentScreamer SilentScreamer's grote 'Kooiverbouwing-maar-heb-nog-een-hele-hoop-advies-nodig' topic! Huisvesting 140
Ronald De grote caviarage Algemeen 3
Obioma Dominant zeugje en nieuw groot hok Gedrag en Verzorging 12
Khydra Ik maak me grote zorgen Gedrag en Verzorging 22
Jips Het grote nieuwe dagverblijf. Show je huisvesting 19
Cuypumba Een grote verassing kwa kleur van deze cuy mama Geboren 7
Flosje Grote caviabak (150x75) aangeboden Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Noukkie Kleintjes worden groot... Foto en Filmpjes 10
Nishada Grote caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
Dieter Lion Altijd maar grotere nesten Fokken 17
Cs ‘de Wetterpoarte’ VERKOCHT Mooie grote caviabak van wit meubelplaat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Ton IJsv Cavia REX haar valt uit en krijg nu een grote bult aan de zijkant ineens Ziekten 6
Cherique Grote zorgen over onze cavia!! Ziekten 16
Abby Groot caviaverblijf,.. vraag over de vloer/ondergrond Huisvesting 6
Century Mogelijk grote tumor in buik; wat nu? Ziekten 14
Vlindertje VERKOCHT Mooi degelijke cavia hok te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Mirke Gewoon omdat het leuk is Foto en Filmpjes 6
Kaylie Grote update Algemeen 20
Daisyxx VERKOCHT Te koop grote caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 8
Annemarie789 Kooi groot genoeg? Huisvesting 4
Fleur97 Verschillende grootte Algemeen 12
Khydra Calarda wordt groot en mooooi! Foto en Filmpjes 8
D-tails Cotton n card groot verpakking ? De Gooise Diersuper 2
InweOronra Grootte schuilhok? Huisvesting 15
InweOronra Groep met 2 castraten op groot stuk grond? Gedrag en Verzorging 5
Daniek Grote bult bij wang jonge cavia Ziekten 17
Abby Grote zakken/balen hooi, waar te bestellen? Voeding 21
Baby cavia's met de hand groot brengen Algemeen 8
vito&don Hoe groot wordt een skinny gemiddeld? Rassen en Kleurslagen 19

Vergelijkbare onderwerpen