Grappig maar eigenlijk om te huilen

Discussie in 'Algemeen' op www.caviaforum.nl gestart door mamacavia, 23 jul 2012.

1. mamacavia

mamacavia Professioneel

Lid:
    7 mei 2011
    Pluimen:
    1.809
    Toen ik vanmorgen caviakorrel kocht bij mijn reguliere dierenspeciaalzaak, vroeg het meisje (dat ik al jaren ken van in die winkel) of ik iets kende van ziektes bij cavia's.
    Want, ze hadden een paar cavia's en die ene zag er niet best uit en die andere had ook probleem met z'n oogjes. En ja die ene had diarree gehad en wou geen groente meer eten.
    Dus mamacavia ging eens kijken naar de bakken waar gelukkig maar 2 + 1 cavia in zat.
    Ik kon maar één advies geven : niet verkopen, behandelen tegen schurft en schimmel en de oogjes behandelen. (liever nog teruggeven aan de leverancier maar dan mag je niet nadenken wat er mee gebeurt)
    Het aparte caafje zag er echt ziek uit, de vacht stond open en het was bijzonder mager.

Ik vrees heel erg voor deze caafjes. Ze zagen er bovendien niet echt bijzonder uit, dus of er iemand voor valt?

2. Log in of registreer je om de geplaatste 25 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Grappig eigenlijk huilen
  1. Nelleke16
    Reacties:
    5
    Bekeken:
    310
  2. cuytje
    Reacties:
    23
    Bekeken:
    541