• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Gladhaar beer Choco/creme/wit aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.zooeasy.com/nl/stamboom-...QGOgaP_AQHlBo2YsxoP7P5FPbR1ZwDCp2Ffywwoz_J5qw

Ik heb een choco/creme/witte beer, Kerel genaamd die ik te koop aan wil bieden omdat ik erg graag een zoon van hem zou willen aanhouden.
Kerel is geboren op 8-6-2011 en je kunt zijn stamboom vinden als je op de link klikt.

Op de een of andere manier zijn alle icoontjes grijs en kan ik dus geen foto meeposten, dus ik zal een link naar mijn Facebookberichtje erbij doen.

Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer

Djeek

VIP
Lid
10 okt 2009
Reacties
1.199
Aantal Cavia's
6
Ook de stamboom doet het niet;)

CS de Vandaaltjes

Gast
Het wil niet meezitten zie ik wel. Maar die van Facebook doet het toch wel?

---------- Bericht toegevoegd om 14:27 ---------- Vorig bericht was van 14:25 ----------

Ik geloof dat ik het zelf helemaal fout doe hahahahahahaha. Stamboom doet het inderdaad niet meer.................. als je op stop publiceren drukt. Blond dus!

Kaatje64

Gast
Hier is Kerel:

CS de Vandaaltjes

Gast
Werkende link of niet. Kerel is gereserveerd en dat moet ik hier ergens ook in het onderwerp kunnen vermelden en dat zie ik dus ook niet. Heb vandaag blijkbaar niet mijn handige dag!

Kaatje64

Gast
Van Harte met je nieuwe brok.

Lid
6 jun 2008
Reacties
2.259
wat een scheet zeg , gefeliciteerd . Zo wil ik er nog een als super knuffel US .Die kleurtjes zijn zo mooi samen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Marc-Vandewiel Twee gladhaar crème (cali choco?) zeugjes en één beer. Geboren 10
Caafjes & Nijntjes Crème california choco gladhaar Fokberen aangeboden 1
Brushcolors VERKOCHT Beer Gladhaar Crème California Choco Fokberen aangeboden 3
Brushcolors VERKOCHT Beer Gladhaar Crème California Choco Fokberen aangeboden 0
Brushcolors VERKOCHT Beer Gladhaar Crème California Choco Fokberen aangeboden 1
Brushcolors VERKOCHT Beer Gladhaar Creme California Choco Fokberen aangeboden 0
caviastal hilton VERKOCHT Creme californian choco gladhaar beer Fokberen aangeboden 4
caviastal hilton VERKOCHT Engels gekruinde gladhaar buff californian choco beer te koop Fokberen aangeboden 44
tjerkkim Choco gladhaar beer(tje) Fokberen aangeboden 2
kikaafjes Gladhaar (tdd) beer, choco/rood/wit. Fokberen aangeboden 0
Dieuwertjess Choco magpie gladhaar beer ter dekking Dating Hoek 2
Caviahuis Belle VERKOCHT Dior, chocobuffwitte gladhaar beer, toppertje Fokberen aangeboden 10
kikaafjes Choco/rood/wit TDD gladhaar beer (3 maanden) Fokberen aangeboden 0
Paulala Flinke choco/goud/wit gladhaar tdd beer [Zwijndrecht, ZH] Fokberen aangeboden 0
Choco tan of zwart tan gladhaar beer Fokberen gevraagd 8
Liesl Mooie choco-creme-wit gladhaar beer Fokberen aangeboden 4
Donkere goed gebouwde gladhaar choco/zwart choco dragende (leen)beer Fokberen gevraagd 5
Mihbol Choco-creme-wit of lilac-saffraan-wit Gladhaar Teddydrager/Us Teddy beer Fokberen gevraagd 3
US Teddy of gladhaar TDD zeug, choco/creme/wit, die zeer binnenkort bij de beer kan Fokzeugen gevraagd 1
Wilma1986 GEVONDEN jonge choco magpie/choco-rood/buff/creme-wit gladhaar beer Fokberen gevraagd 7
cs porcellino eiko choco/cremé/wit gladhaar beer Fokberen aangeboden 2
cs porcellino gellof choco/buff/wit gladhaar beer Fokberen aangeboden 1
caviastal chequi Roeni, choco buff wit gladhaar beer Fokberen aangeboden 2
Serina Choco Créme Wit Gladhaar (leen)beer gezocht!! Fokberen gevraagd 4
in-dreams choco/buff/wit gladhaar td beer Fokberen gevraagd 7
Kelly Gezocht: Gladhaar (leen)beer in choco-bont of choco-buff/creme/rood-wit. Fokberen gevraagd 7
AylaS Gladhaar california beren Fokberen gevraagd 1
Monique1971 VERKOCHT Cavia beren gladhaar blauwbont Fokberen aangeboden 0
Monique1971 Gladhaar beer Fokberen aangeboden 0
appa&momo Appa & Momo Voorstellen 7
Caviaopvang Ohana VERKOCHT Gladhaar beertje Opvangcavia's aangeboden 0
cs kalára VERKOCHT Beertje, gladhaar, helemaal zwart, gekruind met hanenkam Knuffelcavia's aangeboden 1
Tieske Gemelde inhoud: Post in onderwerp 'Gladhaar of Engels gekruind creme cavia beer gezocht' Moderator Home 1
Dieter Lion GEVONDEN Gladhaar of Engels gekruind creme cavia beer gezocht Fokberen gevraagd 4
Monique1971 VERKOCHT Gladhaar beer Fokberen aangeboden 1
Monique1971 VERKOCHT Beertje gladhaar 3-kleur Fokberen aangeboden 0
kovan GEVONDEN 3 kleur gladhaar beer gezocht Fokberen gevraagd 6
Monique1971 Cavia gladhaar zwartbont beertje Fokberen aangeboden 4
carinescavias Gezocht een gladharig cavia beertje in lilac/goud of lilac/saffraan Fokberen gevraagd 7
Caviastal Citi 3 gladhaar broertjes wit roodoog (California Lilac) Fokberen aangeboden 1
Nishada VERKOCHT Witte beer donkeroog gladhaar Fokberen aangeboden 1
didi! Borstel beer, gladhaar zeug Fokken 10
Mayana Goud d.o. gladhaar beertje - mag ook verhuizen via Caviadag Tiel Fokberen aangeboden 1
Caviastal Citi Gladhaar wit rood oog beertje Fokberen aangeboden 1
cs kalára VERKOCHT 2 lieve beertjes, 1 driekleur gladhaar en 1 zilveragouti bont gladhaar Knuffelcavia's aangeboden 2
Buff gladharig beertje. Fok- en showgeschikt Fokberen aangeboden 1
caviaranka Zwart dalmatiner gladhaar beer gezocht Fokberen gevraagd 1
Caafteam Derga Gladhaar crème d.o. *Ygram vCD* Fokberen aangeboden 1
Edison VERKOCHT RUS zwart gladhaar beertje van 7-11-16 Fokberen aangeboden 1
kiara VERKOCHT 3 Mooie lilac/goud/wit gladhaar broertjes Fokberen aangeboden 0

Vergelijkbare onderwerpen